Beantwoord

CS6600 (opgelost)

  • 6 juni 2019
  • 8 Reacties
  • 894x Bekeken

  • Ontdekker
  • 4 reacties
Ik krijg steeds code CS6600 wil graag weten wat deze betekend.
icon

Best beantwoord door TdG 17 juni 2019, 17:40

Nieuwe afstandbediening ontvangen en probleem op gelost.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +19
Hi en welkom @TdG,

Wanneer verschijnt deze foutmelding? Heb toevallig ergens gelezen dat het op zou treden bij gebruik van de Voice Control.
Ja vanaf dat ik de box heb doet de voice controle het niet. Opnieuw opstarten helpt niet en ik kon de code CS6600 niet vinden. Heb de next nu precies 1 week.
Reputatie 7
Hey @TdG . Welkom hier!
Goed dat je aan de bel trekt. Zie je de foutcode doorlopend in beeld, of krijg je dit te zien wanneer je de voice-control probeert?
Verder ben ik benieuwd of je toevallig gebruikmaakt van een specifieke DNS-server.

Ik hoor graag van je!
Alleen bij de voice-controle. Ik heb geen specifieke DNS server. Heb nu inmiddels ook met afdeling service van Ziggo gebeld. Zij denken dat er in de next box iets niet is omgeschakeld zodat ik de voice-control niet kan gebruiken.
Binnen 72 uur weet ik of het is opgelost.
Ik geef door of dat de oplossing was.
........
Binnen 72 uur weet ik of het is opgelost.
Ik geef door of dat de oplossing was.


Al een oplossing bekend?
Nee helaas. Ik heb gisteren weer gebeld. Nu krijg ik een nieuwe afstandbediening. heb echter nog geen bevestigingsmail hiervan gehad. Dus ff afw88 of die wel verstuurd is.
Nieuwe afstandbediening ontvangen en probleem op gelost.
Reputatie 7
Badge +17
Dat zijn mooie berichten.
Bedankt voor de update en veel kijkplezier.😊