Rocky Luck

Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes

CS3400 topics allemaal gesloten

Ik heb vannacht een CS3400 fout gekregen.
Bij nazoeken in de topics vond ik er een met activiteit 9 uur geleden. Maar dat topic was desondanks gesloten en dat gold ook voor alle andere topics met fout CS3400.
Wat is hier aan de hand? Kan mijn CS3400 fout opgelost worden?
10 Reacties 10
BenkHuzz

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja Rocky, er lijkt een buitengewoon onhandige coverup actie uitgevoerd te worden door de beheerders van deze site. Uiterst merkwaardig en een ultieme schoffering van de [ik mag wel zeggen heel trouwe] gebruikers. Maar er moet wel een geweldige paniek uitgebroken zijn in Ziggonië. Dit is uiteraard heel ernstig. Ik ben vannacht ook een hele trits aan opgenomen series kwijtgeraakt. Die Nexttechnologie is zo lek als een mandje. In feite heeft Ziggo zichzelf buitenspel geblunderd... Net nu we zo blij waren dat die rottige Samsungbox weggeboxed was... Ik ga op zoek naar alternatieven, er is geen andere keus...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De code CS3400 geeft aan dat er iets niet beschikbaar is en je 5 minuten kan wachten om het nog eens te proberen. Je kan even de Next met de schakelaar achterop uitzetten en na 5 minuten weer aanzetten en het alsnog proberen.

Een moderator pakt dit topic vanzelf op en kan dit doorzetten naar Ziggo toe.

Zie ook de Foutcode CS3400

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/cs3400-alle-bewaarde-opnames-kijklijst-verder-kijken-zi...
Is nog in beeld.
Dit is geen coverup, dus. Anders zou het helemaal weg zijn.
Een vergissing wellicht.
Of te groot optimisme dat het bij deze twee dramatische incidenten zou blijven.

Er zijn al nieuwe Topics geopend over idem, zoals dit.

Ik zal e.e.a aan de Mods melden, met het advies het oorspronkelijke Topic weer open te zetten.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Reeds in dit topic al vermeld dat een moderator het oorspronkelijke topic kan openen.

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/cs3400-alle-bewaarde-opnames-kijklijst-verder-kijke...
Rocky Luck
Topicstarter
Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes
Vanmorgen was de fout vanzelf (?) opgelost.
Meer mensen met die CS3400 fout? Bij mij leek het gebeurd te zijn, toen ik een hele serie verwijderde inclusief de planning terwijl de laatste aflevering nog liep.
Het lijkt me een server storing.
Dolfijn

Level 3
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Rocky Luck wrote:
Vanmorgen was de fout vanzelf (?) opgelost.
Meer mensen met die CS3400 fout? Bij mij leek het gebeurd te zijn, toen ik een hele serie verwijderde inclusief de planning terwijl de laatste aflevering nog liep.
Het lijkt me een server storing.


Hoi,

ik had er vannacht ook last van en vanochtend was het ook opgelost. Ik hoop niet dat het weer gebeurt. Ik had niks gedaan, het gebeurde bij mij ineens. De ziggo go app deed het ook helemaal niet en nu weer wel.
BenkHuzz

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies dezelfde ervaring: vanmorgen deed alles het 'spontaan' weer. Dat heeft dus de nodige ergernis gekost. Even de box uit- en aanzetten en dan vrolijk verder? Vergeet het: deze storing heeft uren geduurd. De communicatie vanuit Ziggo is op zijn minst onvolledig te noemen. Maar we zijn gewaarschuwd; de boel kan zo maar ineens plat gaan... Alles bij elkaar onacceptabel!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Geloof dat er enige verwarring kan zijn, hier.
Het issue in het gesloten Topic is dat alle Opnames verdwenen en niet meer te herstellen waren. Behoorlijk dramatisch.
Heb begrepen dat de oorzaak gevonden is en er een oplossing in de maak is om te voorkomen dat dit nog eens gaat gebeuren.

Rocky Luck
Ik krijg de indruk dat jij je Opnames nog hebt.
Zie ik dat goed?

BenkHuzz JIj verloor wel je Opnames, zag ik in je 1e bericht. Zijn ze weer teruggekomen?

Dolfijn Heb jij je opnames nog?

Er komt een Mod langs om e.e.a toe te lichten.
Dolfijn

Level 3
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
hanh wrote:
Geloof dat er enige verwarring kan zijn, hier.
Het issue in het gesloten Topic is dat alle Opnames verdwenen en niet meer te herstellen waren. Behoorlijk dramatisch.
Heb begrepen dat de oorzaak gevonden is en er een oplossing in de maak is om te voorkomen dat dit nog eens gaat gebeuren.

Rocky Luck
Ik krijg de indruk dat jij je Opnames nog hebt.
Zie ik dat goed?

BenkHuzz JIj verloor wel je Opnames, zag ik in je 1e bericht. Zijn ze weer teruggekomen?

Dolfijn Heb jij je opnames nog?

Er komt een Mod langs om e.e.a toe te lichten.


hanh Ja, ik heb mijn opnames weer terug.
Rocky Luck
Topicstarter
Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes
hanh wrote:

Rocky Luck
Ik krijg de indruk dat jij je Opnames nog hebt.
Zie ik dat goed?

Klopt.

Uitgelicht topic