Beantwoord

CS2217 - opname speelt niet af.

  • 20 mei 2019
  • 7 Reacties
  • 950x Bekeken

Ik heb een fout melding bij de opnames.
CS2217 ....alles is goed aangesloten ook de test gedaan ...alles is groen dus goed .
Bij andere opnames zit geen geluid bij.
Weet iemand waar het probleem zit?
icon

Best beantwoord door Janko 29 mei 2019, 19:57

Hai, Lycke
Ik heb geen problemen meer met de opnames.
Geen idee waarom het nu wel goed gaat.
Ik heb niks veranderd..Zal dan wel met internet temaken hebben gehad.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 2
Zelfde probleem. Alles goed. Servers groen. Overal vink. Maar opgenomen programma geeft foutmelding. Ook bij opnieuw uit en aan
Reputatie 7
Hey @Janko en @gielrob . De CS2217 melding betekent dat de mediabox na een x aantal seconden, de uitzending niet kon starten. Het is dus een time-out melding Dit kan meerdere oorzaken hebben, dus een rechtstreekse oplossing heb ik niet.
Nu zijn we natuurlijk een paar dagen verder. Speelt dit nog steeds?
Zo ja dan ben ik benieuwd naar de volgende zaken:
  • heb je dit op 1 opname, of meerdere?
  • Lukt iets starten via replay in de tv gids wel?
  • Is de mediabox bekabeld of draadloos aangesloten
  • werkt het wel weer na een reset van de mediabox?
Ik hoor graag van jullie! Ook als het is opgelost 🙂.
Reputatie 2
  • heb je dit op 1 opname, of meerdere?
Ik had het bij meerdere. opnieuw opstarten van het programma ging wel, maar later doorkijken niet. dan deze melding.
  • Lukt iets starten via replay in de tv gids wel?
ja dat lukt wel
  • Is de mediabox bekabeld of draadloos aangesloten
bekabeld
  • werkt het wel weer na een reset van de mediabox?
na reset hetzelfde. nu opnieuw gekeken en doorgespoeld van wat al was gekeken. nog niet opnieuw gekregen de melding, maar nog iets opgenomen en halverwege doorgekeken.
ga het in de gaten houden.
Ik heb ook die foutmelding m.n bij verder kijken van een film. Niet bij opgenomen tv programmas
Reputatie 7
Hey @hnicolai . Bij welke film krijg je deze foutmelding te zien? Gaat het om een film on demand, of replay bijvoorbeeld?
Bij een opgenomen film, verder kijken
Inmiddels werkt alles weer zonder reset
Hai, Lycke
Ik heb geen problemen meer met de opnames.
Geen idee waarom het nu wel goed gaat.
Ik heb niks veranderd..Zal dan wel met internet temaken hebben gehad.