Ik zie dat je modem op de versterker aangesloten zit, dit kan diverse problemen opleveren met je verbinding.
Heb je wel een goede internetverbinding?
De huidige wijze van aansluiten is op de doos van de groene kabel een POA-01 splitter, dan één kabel naar je modem en één kabel naar je versterker.
Ziggo kan je een gratis splitter sturen met een kabel voor naar je modem.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een splitter met kabel wilt hebben.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact