Beantwoord

CS1160

  • 16 mei 2019
  • 9 Reacties
  • 840x Bekeken

15-05-2019:
Vandaag de NEXT geïnstalleerd, alle ging goed, televisie goed, internet goed verbonden via Lan. Alleen Replay televisie kreeg constant een foutmelding. Dit probleem via de ziggo klantenservice proberen op te lossen, alle stappen uitgevoerd en alles werkte behalve de stap terug zetten naar fabrieksinstellingen, HIERNA CODE CS1160. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bereiken maar helaas. Gelukkig had ik nog de Horizonbox, deze maar tijdelijk weer geïnstalleerd.
Voor dat ik de fabrieksinstellingen heb teruggezet heb ik de internet verbinding getest, LAN en hierna via Wifi, probleem met replay blijft. YouTube werkte wel.

Mijn vraag is, hoe kan ik dat weer oplossen?
icon

Best beantwoord door Dave- 16 mei 2019, 22:16

Er is een storing gaande vanavond en on demand en replay.

Even wachten tot de storing voorbij is en later proberen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Er is een storing gaande vanavond en on demand en replay.

Even wachten tot de storing voorbij is en later proberen.
Bedankt, maar bij CS1160 kun je helemaal niks meer. Geen beeld, alleen maar de storingscode en de NEXT reageert niet op de afstandsbediening .
Reputatie 7
Badge +35
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/foutcodes/foutcode-CS1160
Reputatie 1
Hallo, ik heb ook sinds gisteravond de storing CS1160. Eerst bleef de installatie hangen en toen is er aan ziggokant iets doorgezet. Toen liep installatie door maar kreeg meteen foutmelding CS1160 en is niet meer weggeweest.

Zenders opgehaald in mijn ziggo, heeft niet geholpen. Ook powercylce niet.

Wat kan ik nog meer doen. De mediabox xl is ondertussen al bij postkantoor ingeleverd om retour te sturen
Reputatie 7
Badge +35
Ik leg dit topic bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen mogelijk dieper in het systeem kijken.
Reputatie 1
15-05-2019:
Vandaag de NEXT geïnstalleerd, alle ging goed, televisie goed, internet goed verbonden via Lan. Alleen Replay televisie kreeg constant een foutmelding. Dit probleem via de ziggo klantenservice proberen op te lossen, alle stappen uitgevoerd en alles werkte behalve de stap terug zetten naar fabrieksinstellingen, HIERNA CODE CS1160. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bereiken maar helaas. Gelukkig had ik nog de Horizonbox, deze maar tijdelijk weer geïnstalleerd.
Voor dat ik de fabrieksinstellingen heb teruggezet heb ik de internet verbinding getest, LAN en hierna via Wifi, probleem met replay blijft. YouTube werkte wel.

Mijn vraag is, hoe kan ik dat weer oplossen?

T
Ik leg dit topic bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen mogelijk dieper in het systeem kijken.
Top dank je wel
Reputatie 1
Ik leg dit topic bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen mogelijk dieper in het systeem kijken.

Net weer even de box geprobeerd en de foutmelding cs1160 is bij mij weg en de box werkt zoals die moet werken.

Nog bedankt
Reputatie 7
Hallo @Ducky1965 en @DdeGast

Gisteren speelde er een storing. Helaas zag je daardoor verschillende foutcodes. Ik lees dat het ondertussen bij @Ducky1965 helemaal is verholpen. 😊

@DdeGast Is dat bij jou ook het geval?
Hoi allemaal, vandaag de NEXT weer aangesloten, binnen e kele minuten werkt de NEXT zoals het hoort, repay-netflix etc. Ik ben weer helemaal tevreden.
Gr. DdeG