RobertPS

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

CS1021 foutcode op Mediabox Next

Foutcode CS1021.
Nieuwe Ziggo Next uit doos.
Alles afgekoppeld en uitgezet, alleen modem aangesloten en Next. Alles met meegeleverde kabels. Blijft foutcode herhalen (software kan niet geupdate, check even of je internet het doet). Internet werkt. Bekabeld aangesloten (Wifi setup komt pas verderop aldus het boekje), komt niet in setup scherm.

Wat nu, wat ik doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Had je al geprobeerd om het modem opnieuw op te starten en daarna de Next aan te zetten? De Next dan pas aanzetten wanneer het modem volledig opgestart is.

En voor de zekerheid, is de Next rechtstreeks met het modem verbonden? Er zit niets tussen?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Robert,

Ik zou even contact opnemen met Ziggo.
De telefonische helpdesk zit nu dicht, maar de chat is 24/7 open.
Op deze pagina komt vanzelf het chat venster naar voren.
Als het druk is, kan het even duren voordat die tevoorschijn komt.

Groet,
Evert
RobertPS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je snelle reactie, dat is fijn.
De chat kon ik al niet vinden, en zocht ik, dus de link is ook fijn. Alleen komt het chatvenster niet naar voren als je op een smartphone zit, bij mij niet tenminste.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Op een smartphone komt het aan de rechterkant in beeld te staan.
Ik heb de contactpagina nu een tijdje (5 minuten) open staan, en zie het chatvenster ook niet naar voren komen.

Het is dus op dit moment te druk bij de chat. Er zit wat dat betreft dan niets anders op dan later nog een keer proberen, of anders morgen.
RobertPS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ok. In elk geval bedankt!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Had je al geprobeerd om het modem opnieuw op te starten en daarna de Next aan te zetten? De Next dan pas aanzetten wanneer het modem volledig opgestart is.

En voor de zekerheid, is de Next rechtstreeks met het modem verbonden? Er zit niets tussen?
RobertPS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja, op die manier gedaan. Modem dan Next. Ik heb m aan laten staan en na circa 30 minuten ging ie verder naar het welkomst scherm. Het werkt.
Grt.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Top!

Veel plezier ermee! ?
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi RobertPS , welkom hier!

Wat super dat je de Mediabox Next in goede handen hebt ontvangen! Hij had niet helemaal een denderende start met de foutcode, maar gelukkig - met hulp van Evert - heb je nu alles aan de praat en werkt de box als een trein :grin:

Ik wens je erg veel kijkplezier en een hele fijne dag verder!

Uitgelicht topic