1
Vraag
2
Reageer en help mee
DKAPEL

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CS1010 - na paar weken zonder problemen

Is er iemand die ook na enkele weken een werkende mediabox next gehad te hebben.
Dat eerst ineens al je opnames zijn verdwenen om vervolgens niks meer te kunnen opnemen en geen replay tv te kunnen gebruiken om vervolgens daarna de melding CS1010 te krijgen?

Zo ja hoelang heeft het geduurd voordat het weer werkte?

Ik ben vanaf dinsdag aan het bellen met de klantenservice die niks weten en kunnen doen.
Ik heb via Twitter contact gehad met webcare en daar heb ik op mijn laatste vraag gisteravond 19:10 ook geen reactie meer op gekregen.

Vandaag weer gebeld met de klantenservice en weer konden ze me niet vertellen hoe het opgelost wordt , er staat een case open vanaf dinsdag en daar moet ik maar op wachten want zij kan er niet bij in het systeem.

Via Ziggo go app kan ik nu ook alleen nog maar live tv kijken en movies en series zo wat ik in mijn abonnement heb zitten kan ik niet gebruiken omdat ik de melding krijg dat het geen onderdeel uitmaakt van mijn abonnement.

Ik wordt er een beetje moedeloos van ondertussen.
11 Reacties 11
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Helemaal fout dit. Grote pech.
Ik heb je probleem gemeld aan de Ziggo Moderatoren van de Community.
Er komt iemand langs om je verder te helpen.
Dat gaat lukken.
DKAPEL
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat kan je wel zeggen hanh,

Maar bedankt voor je reactie!?

P.s. hoe moet het opvatten dat er iemand langs komt? Op het forum of bij mij thuis?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik heb het letterlijk ook zo ervaren wat je nu ziet.

DKAPEL schreef: "Zo ja hoelang heeft het geduurd voordat het weer werkte?"
Dat is een lastige, hoe verward is het systeem geraakt.

hanh heeft dat precies op de goede plek gelegd, daar hebben ze het ook voor mij opgelost.

Als alles weer werkt is er de compensatieregeling van Ziggo van de dag van eerste storingsmelding tot de dag dat het opgelost is.
Of de Ziggo moderator regelt dit met je of je kunt contact opnemen met Ziggo als het eenmaal weer goed werkt.
DKAPEL
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ze hebben er een schepje bovenop gedaan door mijn smartcards ook te blokkeren en daardoor in de slaapkamer nu alleen nog maar Nederland 1,2 en 3 te kunnen kijken?

Tijd om over te gaan stappen????
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Nee, overstappen heeft meestal geen zin of ze moeten meer kwaliteit en snelheid kunnen bieden tegen minder euro's, maar dat heb ik nog nergens kunnen vinden.

Helaas kan dit ook bij een andere provider gebeuren, lees ter lering en ter vermaak ook vooral de fora van de andere providers.

Bij mij waren de smartcards er ook uitgevallen.
Kort gezegd, iemand of iets heeft een verkeerde actie uitgevoerd waardoor je abonnement uit je Mijn Ziggo is gevallen.
Heb je in de slaapkamer een TV met een DVB-C tuner kun je die opnieuw zenders laten zoeken met een andere code, dan heb je wel meer zenders, maar niet allemaal in HD.

Volg deze stappen en je kunt meer zenders zien:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren/televisie/nieuw-pakket/hoe-kijk-je/#unencrypted-dvb-c/unencrypted-dvb-c
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
DKAPEL Weet je de weg in je TV kies dan netwerkfrequentie 474.00(0) en Netwerk-ID (0)4444 en je hebt meer zenders.
DKAPEL
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hang weer aan de telefoon met de klantenservice hopen dat het nu wel opgelost gaat worden.?
DKAPEL
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Be rt,

Bedankt voor je reactie en het meedenken de persoon van de klantenservice heeft alle smartcards en next box aan een nieuw abonnement gekoppeld en nu moet dat verwerkt worden.
Ik bleek volgens het systeem geen tv abonnement te hebben.

Dus alles wat fout kan gaan is fout gegaan.

Ik kijk nu de vrijgegeven kanalen 924 tot 980 is geen hd maar wel tv?

Ik wacht maar af .
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP, laat weten hoe het verder gaat, DKAPEL
Mocht het toch niet lukken, dan kan hier zeker de juiste actie uitgevoerd worden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey DKAPEL . Zo te zien is er een hoop mis gegaan. Wat een pech! Hoe gaat het nu? 🙂
DKAPEL
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Lycke Ziggo en Be rt en hanh

Sinds gisteren heb ik weer beeld maar wilde niet te vroeg juichen.

Doormiddel van een Ziggo monteur aan te spreken en deze naar de juiste afdeling te bellen kon het ineens wel geregeld worden in een half uur!

Ik denk dat er flink gereorganiseerd moet worden bij de klantenservice of een goede opleiding geven.
Want er is er één geweest die beweerde dat ze mijn nextbox geactiveerd had en het binnen 4 uur moest werken en toen ik in de avond weer aan de lijn hing met de klantenservice zei hij dat dat technisch onmogelijk was , want volgens het systeem nam ik alleen internet en bellen af en had ik geen tv.

Maar het belangrijkste is dat er gecompenseerd is door Ziggo en het nu weer werkt.

Bij deze mag de topic gesloten worden wat mij betreft.

En ik wens iedereen een fijn weekend toe.

Groetjes,
Dennis
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic