Hderooij

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cs1010 foutmelding extra mediabox next

Foutmelding blijft al uren in beeld. Ik zit op wifi.

installatie van mediabox next in huiskamer is wel gelukt.
 

Wat te doen?

6 Reacties 6
Hderooij
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb overigens ook inmiddels aangesloten op kabelverbinding en reset gedaan. Blijf foutmelding krijgen.

 

Ramonaarle 79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schakelaar achterkant aan en uitzetten!

daarna meteen het MIN knopje en de AAN knop 10sec tegelijk indrukken en loslaten! Dan start ie als het goed is meteen op!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @Hderooij en welkom hier op de Community.

Heel erg zuur dat je inspanningen niet hebben geleid tot een oplossing. Aan jou ligt het niet. Je Extra Mediabox Next staat administratief namelijk nog niet actief. Dit is een hardnekkig en collectief probleem wat door de afdeling IT hersteld moet worden. Wanneer het precies is opgelost, durf ik helaas niet te zeggen.

De monteur welke voor vanavond gepland staat, lost het probleem helaas niet op. Wel zorgt hij ervoor dat hij alle aansluitingen goed bij langs loopt, zodat je daar geen problemen mee krijgt. Mocht hij onverhoopt voorrijkosten in rekening brengen, laat het me dan weten. Deze zijn naar mijn idee niet terecht, omdat een monteur simpelweg geen oplossing had mogen zijn voor dit probleem. Het spijt me. 

Hderooij
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank. Ik zie het nu pas. Helaas had ik geen keuze. De monteur was door jullie servicedesk naar mij toegestuurd omdat naar hun zeggen alles in de systemen bij jullie goed staat en er dus op lokatie naar de instellingen gekeken moet worden. 

De monteur gaf aan dat alles door hem is nagelopen en het inderdaad aan de instellingen bij Ziggo administratief ligt en bevestigde na telefonische ruggespraak dat er “een ticket is aangemaakt”. Hij kon verder niets anders melden dan dat ik maar geregeld de box weer moet aansluiten om te kijken of die onverhoopt werkt.  Er bestaat kennelijk geen passende procedure voor tot op heden.

Zeer frustrerend.

Overigens bleek het binnenkomende signaal volgens de monteur “scheef binnen te komen”, waarvoor door hem ook een melding is gemaakt aan de technische afdeling. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Sorry voor deze frustrerende situatie @Hderooij!
De extra Next moet handmatig worden geactiveerd.
Ik hoop dat je snel merkt dat dit gebeurd.

Daarnaast heeft de monteur inderdaad ook een melding gemaakt van het scheve signaal.
Deze melding is gedaan zodat het later weer rechtgetrokken kan worden. 

Wordt sowieso vervolgd!

Hderooij
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Erik P Ziggo Dank voor de respons. Ik hoop op een goede afloop. Weet nu eerlijk gezegd niet wat te doen, anders dan af en toe maar weer de extra next box aan te sluiten en hopen dat ie het doet.

Uitgelicht topic