Vraag

CS1010 bij installatie Mediabox Next

  • 28 mei 2019
  • 10 reacties
  • 1272 keer bekeken

Reputatie 2
Daar ben ik weer heb nu een week gewacht en toen nog eens geprobeerd om mijn 2e mediabox next aan de praat te krijgen maar nee weer dat CS1010 wat nu
heb gelukkig nog de test box en gebruik deze nu maar weer
zie op mijn producten nog steeds de oude mediabox staan is dat het probleem misschien
heb ook al vaak ge belt 16-5 3x / 17-5 4x / 18-5 1x toen de moet opgegeven.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +6
@joop120

Hallo op 1 of andere manier stagneert het bij de activatie. Dit gebeurd wel eens. Zie dat je vanaf half mei bezig bent om de box werkend te krijgen. Jammer dat de helpdesk je tot nu toe niet heeft kunnen helpen. 1 vd Ziggo mods zal je kunnen helpen door een zetje te geven in het systeem. Wel is het handig dat je in je profiel van dit forum je postcode en huisnummer heb ingevuld zodat ze je snel kunnen helpen. Check dit even en pas het eventueel aan. Misschien dat 1 vd super experts deze topic onder de aandacht vd Ziggo mods kan brengen. We zitten nu begin juni heeft lang genoeg geduurd dacht ik zo.
Reputatie 2
hebben goed nieuws 6 juni komt een monteur van Ziggo de box installeren
hopen gaat het goed
ik hou jullie op de hoogte
Reputatie 5
Badge +6
@joop120

Dat klinkt hoopvol ben erg benieuwd wat deze monteur gedaan heeft. Als het klopt wat ik al eerder aangaf had dit naar mijn inziens veel sneller en deskundig opgepakt kunnen worden door de helpdesk.
Reputatie 5
Badge +6
@joop120

Hallo ben erg benieuwd of de Next bij je inmiddels werkt en vooral hoe ze het gefixt hebben.
Reputatie 2
Nee ik wordt morgen vroeg gebelt en dan zouden ze het samen met mij de klus klaren
dus maar even af wachten wat het gaat worden
we zien wel
hou jullie op de hoogte
Reputatie 5
Badge +6
Zo te horen @joop120 een complex geval. Bellen ze niet blijf er bovenop zitten bel desnoods weer naar Ziggo. Zeg maar altijd de aanhouder wint en heb veel geduld. Kan er desnoods een Ziggo mod hier even meekijken of 1 vd super experts dit willen doorzetten. Deze case duurt al lang.
Reputatie 2
ben ik weer
zo als afgesproken ben ik gebeld door ziggo en hebben mijn box geactiveerd
alles werk nu goed .
blijf bij de vraag waarom zo lang wachten
Foutje in een achterliggend registratiesysteem. We zijn nog aan het oefenen.
Heb gemerkt uit andere meldingen dat het steeds beter gaat.
Wat pech gehad, dus.
Reputatie 2
Oke zand er over alles werk en leren moeten we allemaal hopelijk hebben ze er iets van op gestoken
van mijn kant bedankt.
Fijn Pinkster Weekend
Reputatie 5
Badge +6
@joop120

Mooi dat het uiteindelijk is opgelost. Heel veel kijkplezier met Next.