Remco Mir Cande

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Moest verplicht over naar de next media box omdat de oude XL eruit gaat. En nu beginnen de problemen. 2 weken geleden de next binnen gehad en 2 extra next boxen besteld voor boven in de slaapkamers. Uiteindelijk maar 1 extra next ontvangen. In de woonkamer ging de installatie goed. Maar de extra mediabox is een drama aan het worden. Bij installatie geeft hij de code CS1010. Inmiddels heb ik binnen een tijdsbestek van 2 weken 5 verschillende contacten gehad met de klantenservice. Eerst was het omdat me oude extra mediaboxen nog actief waren., toen bleef de order hangen, toen was ie gecancelled en werd de order handmatig weer opgestart. Allemaal beloofden ze wel dat het steeds weer binnen 3 dagen goed moest komen. Bij het laatste contact zegt de klantenservice dat ze het ook niet meer weten, en ik nog maar wat langer geduld moet hebben en ze verder ook niets meer kunnen doen. Het lijkt wel slechte grap, maar dit is echt hoe het tot nu toe gaat. Ze lopen vast en in rondjes. Iemand een advies hoe nu verder. Volgens mij is het bij ziggo gewoon een knop aanzetten, maar het lijkt erop dat de klantenservice zelf geen contact kan of mag leggen met andere afdelingen als storingen blijven hangen en niet worden opgelost.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Remco Mir Cande
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Imiddels werkt de box. Inderdaad lang geduld hebben, maar gelukkig werkt het nu. En dan is de next wel een sprong voorwaarts. Werkt veel beter.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Remco Mir Candela , welkom hier op de Community!

 

Ik kan mij voorstellen dat je de afgelopen weken al zoveel verschillende dingen hebt gehoord, dat je het helemaal kwijt bent. Wat is er nu precies aan de hand en waarom werkt je Extra Mediabox Next niet? Daar wil ik graag meer duidelijkheid over krijgen voor je. 

 

Als ik onder je abonnement nu kijk, zie ik dat alleen je Mediabox Next (hoofdbox) actief staat. Als Extra Mediabox staat er nu een Humax actief. Ik zie dat mijn collega op 13 september een order heeft aangemaakt om de Extra Mediabox Next ook toe te laten voegen. Hier zijn ze gisteren mee aan de slag geweest. Ze gaan de orders nu zo snel mogelijk verder verwerken, waardoor je Extra Mediabox Next ook actief onder je abonnement komt te staan. 

Teleurstellend genoeg, kan ik nu niets voor je betekenen. Het is echt geduld hebben, hoe rot dat ook is. 

Remco Mir Cande
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Imiddels werkt de box. Inderdaad lang geduld hebben, maar gelukkig werkt het nu. En dan is de next wel een sprong voorwaarts. Werkt veel beter.

Uitgelicht topic