Beantwoord

Connectbox activeren

• 10 mei 2019
  • 5 reacties
  • 1360 keer bekeken

Nieuwe connect box icm mediabox next binnen gekregen. Activering connect box werkt niet. Wordt via de ziggo chat aan het lijntje gehouden. Eerst zou het binnen 2 uur opgelost worden..en nu binnen 24 uur.. Iemand hier die kan helpen?
icon

Best beantwoord door Dave- 10 mei 2019, 18:55

Na even rond zoeken, kwam ik tegen dat activatie binnen 24 uur gebruikelijk is en dat de Ziggo Chat een indicatie had moeten geven en geen hoop dat je binnen zoveel uur een geactiveerde modem krijgt.

Enige wat je kan doen is afwachten tot je modem is geactiveerd of

De Ziggo Chat een bericht sturen of de Klantenservice bellen
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Na even rond zoeken, kwam ik tegen dat activatie binnen 24 uur gebruikelijk is en dat de Ziggo Chat een indicatie had moeten geven en geen hoop dat je binnen zoveel uur een geactiveerde modem krijgt.

Enige wat je kan doen is afwachten tot je modem is geactiveerd of

De Ziggo Chat een bericht sturen of de Klantenservice bellen
Laten we het hopen binnen 24 uur, maar ik ben er bang voor. In andere gesprekken op dit forum van een aantal maanden geleden, lees ik dezelfde berichten over binnen 24 uur activeren op de connect box . En daar duurde het bij sommige soms een week. Hopelijk is er een ziggo medewerker die een zetje kan geven?
Reputatie 7
Ik hoop het ook, zonder internet is ook niet fijn. Hou ons even op de hoogte en hoop dat het vandaag voor je snel mag lukken.
Het is gelukt! Uiteindelijk zo'n 18 uur geduurd, maar alles werkt. Bedankt
Reputatie 7
Heel veel plezier van de next en bedankt voor je terugkoppeling. 😊