1
Vraag
2
Reageer en help mee
LeoGraper

Level 7
  • 177Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes

Channel Up Down veranderen

Net als bij de Horizon zijn de verschillende zap toetsen net andersom.
Kies ik de normale CH- en + dan is up een zender hoger, kies ik echter de knoppen rond de OK toets dan werkt het precies andersom, dat vond ik bij de Horizon al irri, kan dit niet veranderd, zo moet ik steeds van hersenhelft wisselen 😉
4 Reacties 4
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Eindelijk medestanders :grinning:. Dit heb ik een maand geleden ook al aangekaart. Heel irritant. Bij de Horizon werkte het helemaal vreemd. Wanneer je de knop ingedrukt hield, draaide de werking om.
LeoGraper
Topicstarter
Level 7
  • 177Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes
Inderdaad Max, nu je het zegt, had het al naar achteren verdrongen 🙂
Maar ik voel haast mijn zenuwbanen schakelen als ik van de ene naar de andere overschakel, OJA, en dat is nou net niet de bedoeling van elektronica in het algemeen.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurd als je kanaal omhoog of omlaag in de AB inspreekt, vindt dan ook dat we die weg moeten volgen.
Hoop echt dat dit opgepakt gaat worden, ik hoor mijn vrouw al als ik haar dadelijk iets uit moet leggen over het apparaat....
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
Ben er inmiddels aan gewend, maar is soms wel verwarrend als je de Humax gewend bent.
Mag van mij dus ook andersom. 🙂
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Ik gebruik alleen de Harmony Ultimate One, daar zit de 'ring' naast de up/down toets. Nog onhandiger. Werkt totaal niet intuïtief. Zelfs nu ik er over na moet denken gaat het vaak nog fout.
Nu is het niet wereldschokkend, maar toch......:thinking:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic