1
Vraag
2
Reacties
crineke

Level 8
  • 220Posts
  • 1Oplossingen
  • 155Likes

Bugs Ziggo Next

Hoe krijg ik mijn lijst met waarschijnlijk bugs,dus behoorlijke ergernissen gelijk bij de persoon die er ook wat mee kan?
In eerste instantie enorm enthousiast over de next ,maar heb spijt dat ik mn Humax heb weg gedaan
Ik heb 4 niet onbelangrijke punten.
Waarvan ik ook al heb gehoord dat ik dus niet de enige ben
Of gaat er een bugs lijst komen?
En welk forum kan ik het beste gebruiken deze of Ziggo Community ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
crineke
Topicstarter
Level 8
  • 220Posts
  • 1Oplossingen
  • 155Likes
Hallo Michael,

Voor de duidelijkheid kijk niets live neem alles op.

Mijn problemen zijn nu:

1.Verder kijken,Meerdere keren werk dit niet en moet je zoeken waar je bent gebleven ,en er is me al duidelijk uitgelegd hoe dit werkt op het forum,maat toch als ik bijv.al 15 of r5 heb gekeken gebeurt het.

2. Programmas worden niet opgenomen, of er staat een rode uitroepteken en kan je hem alleen maar verwijderen

3.Opnemen TV West nieuws(plaatselijke zender) kan niet als reeks dan neemt hij de hele dag al het nieuws op en per keer geeft hij constant aan programma's in de toekomst niet te hebben opgenomen.
Bijv.rood uitroepteken niet opgenomen tv.west 15 mei 17 mei 18 mei,de opname is dan ook gelijk weg.

DIt is echt mn ergste probleem:
4.Ondertitel slechthorenden doet het tijdens 1 programma de helft van de tijd niet bij alle zenders,het ergst bij sbs 6 en daarna rtl(en dat is echt heel vervelend als je SH bent) Er word gezegd moet je bij de omroepen zijn ,maar heb dit probleem nog nooit gehad tot de dag dat ik mn humax inruilde voor de Next. Krijg van sbs bijv.het andwoord dat moet je de horizon box nemen die werkt wel,dat zou toch triest zijn.

Heb alles al op een forum staan en de meeste dingen worden herkend behalve de SH ondertitel maar ja moeten er maat net SH tussen zitten

Geplaatst op forum Zie https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/ziggo-next-ondertitel-slechthorenden-40105

Bedankt voor het aanhoren

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ricardo Ehv

Level 7
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 58Likes
crineke wrote:
Hoe krijg ik mijn lijst met waarschijnlijk bugs,dus behoorlijke ergernissen gelijk bij de persoon die er ook wat mee kan?
In eerste instantie enorm enthousiast over de next ,maar heb spijt dat ik mn Humax heb weg gedaan
Ik heb 4 niet onbelangrijke punten.
Waarvan ik ook al heb gehoord dat ik dus niet de enige ben
Of gaat er een bugs lijst komen?
En welk forum kan ik het beste gebruiken deze of Ziggo Community ?


Tot een paar maanden terug, in mijn Horizon Mediabox tijd, stuurde ik elke melding via het invulformulier via de website. Enorm tijdrovend, maar wel de meest gedegen manier om zaken vast te leggen, is inmiddels mijn ervaring! Want tegenwoordig stuur ik elke klacht via Messenger naar Ziggo, maar dan kun je net zo goed een berichtje sturen naar een gemiddelde VMBO scholier... Je krijgt een antwoord met inhoud 0,0. Je krijgt geen inhoudelijk antwoord. Je weet niet of je melding wordt vastgelegd in een dossier. Je weet niet of je melding an überhaupt wel wordt doorgestuurd naar de back-office. Eigenlijk weet je gewoon niet wat er met je melding gedaan wordt!

Tja, en op dit forum is het leuk om met lotgenoten te sparren. Maar of Ziggo 24/7 Dit Forum afspeurt betwijfel ik...
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi crineke,

Aangezien we nog met de soft launch bezig zijn lezen we uiteraard over alles mee. Zaken die nog niet bekend zijn bij ons proberen we te reproduceren en die zetten we dan door naar de ontwikkelaars. Wat zijn je 4 punten? Dan check ik of ze al bekend zijn bij ons.
crineke
Topicstarter
Level 8
  • 220Posts
  • 1Oplossingen
  • 155Likes
Hallo Michael,

Voor de duidelijkheid kijk niets live neem alles op.

Mijn problemen zijn nu:

1.Verder kijken,Meerdere keren werk dit niet en moet je zoeken waar je bent gebleven ,en er is me al duidelijk uitgelegd hoe dit werkt op het forum,maat toch als ik bijv.al 15 of r5 heb gekeken gebeurt het.

2. Programmas worden niet opgenomen, of er staat een rode uitroepteken en kan je hem alleen maar verwijderen

3.Opnemen TV West nieuws(plaatselijke zender) kan niet als reeks dan neemt hij de hele dag al het nieuws op en per keer geeft hij constant aan programma's in de toekomst niet te hebben opgenomen.
Bijv.rood uitroepteken niet opgenomen tv.west 15 mei 17 mei 18 mei,de opname is dan ook gelijk weg.

DIt is echt mn ergste probleem:
4.Ondertitel slechthorenden doet het tijdens 1 programma de helft van de tijd niet bij alle zenders,het ergst bij sbs 6 en daarna rtl(en dat is echt heel vervelend als je SH bent) Er word gezegd moet je bij de omroepen zijn ,maar heb dit probleem nog nooit gehad tot de dag dat ik mn humax inruilde voor de Next. Krijg van sbs bijv.het andwoord dat moet je de horizon box nemen die werkt wel,dat zou toch triest zijn.

Heb alles al op een forum staan en de meeste dingen worden herkend behalve de SH ondertitel maar ja moeten er maat net SH tussen zitten

Geplaatst op forum Zie https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/ziggo-next-ondertitel-slechthorenden-40105

Bedankt voor het aanhoren
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic