fke1964

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Broadlink RM Pro+ en Mediabox Next

ik zie dat de vraag al een paar keer gesteld is maar zie nog geen duidelijk antwoord. Ik wil mijn mediabox next weer koppelen aan mijn broadcom rm pro. Helaas zie ik er wel eem paar staan in de broadcom lijst maar geen enkele werkt. Nu zie ik een opmerking over codes maar heb geen idee waar ik die codes moet toevoegen en heb toch wel zo'n beetje alles geprobeerd in die broadcom app. Heeft dus iemand zijn mediabox next weten te koppelen aan de broadcom rm pro. als app heb ik de IHC voor EU.

bij voorbaat dank.

 

gr,

Frans

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Het zou handiger zijn als u uw vraag plaatst in het topic waar het eerder aan de orde is geweest. Nu moet een welwillende medeklant eerst op zoek naar wat er eerder geschreven is.

fke1964
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

lijkt me logisch ware het niet dat die is afgesloten en ik er dus niets meer bij kan schrijven

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Dan link naar het  andere gesloten Topic geven. De Hub die je hebt is een Broadlink.

Of er een geschikt Next Device in de Broadlink db staat en hoe dat dan heet, weet ik niet.

De Broadlink heeft een leerfunctie om de RF signalen van de Next-AB over te kunnen nemen. Daar zou je met wat gedoe iets mee voor elkaar moeten kunnen krijgen.

 

fke1964
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is de link naar het oude topic welke gesloten is. https://community.ziggo.nl/community-archief-226/rm-pro-koppelen-aan-de-mediabox-next-47685

 

De afstandsbediening kan ik niet inleren omdat broadcom deze weigerd in te leren. ER zijn mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen maar weten niet meer hoe helaas.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Nee, aan dat andere Topic heb je niet zoveel.
Dat de Broadlink een leerfunctie heeft, weet ik uit de info van de web shops die ‘m verkopen. Heb hem zelf niet en kan dus niet beoordelen waarom dit niet lukt.

Het wordt dus wachten op een reaktie van iemand die wel ervaring met deze Hub heeft.

fke1964
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oke dan wacht ik het even af. bedankt voor je antwoord

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Ik heb de Mods gevraagd de Titel van je Topic te wijzigen in:

Broadlink RM Pro+ en Mediabox Next  

Uitgelicht topic