c0de1

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geblokkeerde tv-zender via de app te bekijken

Geblokkeerde tv zender Xite is helaas gewoon te bekijken via kanaal nummer 25 en dan de app te starten. Blokkeren werkt dus niet op de app.

Xite via de zender lijst is wel geblokkeerd maar via de app gewoon te bekijken.

Kan dit opgelost gaan worden?

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @c0de1. Welkom!

Altijd schrikken als een geblokkeerde zender via een andere weg toch doorkomt. Even ter check, zodat we op één lijn zitten. Als ik het goed begrijp dan heb je de TV-zender zelf via de mediabox geblokkeerd. Dat werkt ook naar behoren. Alleen als je Xite App via de mediabox opent, dan krijg je Xite als zender wel door? Heb ik het zo helemaal bij het rechte eind?
 

c0de1
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @c0de1. Welkom!

Altijd schrikken als een geblokkeerde zender via een andere weg toch doorkomt. Even ter check, zodat we op één lijn zitten. Als ik het goed begrijp dan heb je de TV-zender zelf via de mediabox geblokkeerd. Dat werkt ook naar behoren. Alleen als je Xite App via de mediabox opent, dan krijg je Xite als zender wel door? Heb ik het zo helemaal bij het rechte eind?
 

Klopt, als je via de afstandbediening kanaal 25 in toets, zie je rechtsboven "klik Ok om xite app te openen" doe je dat dan kan je dus gewoon kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dan heb ik het helemaal duidelijk @c0de1. Apps (net zoals Youtube) kunnen niet worden geblokkeerd. Hier zit dus het euvel in. Nu zit ik even mee te denken. Als je een Mediabox Next hebt, dan werken de Apps via de internetverbinding. Je zou er dan voor kunnen kiezen om via het ouderlijk toezicht in jouw modem de internetverbinding richting de Mediabox Next voor een specifieke tijd te blokkeren. Zo weet je zeker dat als jij op specifieke tijden niet thuis bent, iemand anders in jouw huishouden niet de Xite app kan gebruiken. 

c0de1
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Dan heb ik het helemaal duidelijk @c0de1. Apps (net zoals Youtube) kunnen niet worden geblokkeerd. Hier zit dus het euvel in. Nu zit ik even mee te denken. Als je een Mediabox Next hebt, dan werken de Apps via de internetverbinding. Je zou er dan voor kunnen kiezen om via het ouderlijk toezicht in jouw modem de internetverbinding richting de Mediabox Next voor een specifieke tijd te blokkeren. Zo weet je zeker dat als jij op specifieke tijden niet thuis bent, iemand anders in jouw huishouden niet de Xite app kan gebruiken. 

Dat zou kunnen echter is er ook nog Netflix, die heeft dan ook geen internet meer of is dat niet juist?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Yes, dat is juist @c0de1. Alle functionaliteiten van de Mediabox Next die via het internet werken zullen het op dat moment dan niet doen. Dit geldt dus voor alle Apps op de mediabox, Replay TV en On Demand. 

c0de1
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Yes, dat is juist @c0de1. Alle functionaliteiten van de Mediabox Next die via het internet werken zullen het op dat moment dan niet doen. Dit geldt dus voor alle Apps op de mediabox, Replay TV en On Demand. 

Dat is dan geen werkbare oplossing helaas.

Uitgelicht topic