1
Vraag
2
Reacties
Ekster

Level 5
  • 76Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Blijft lichtje op Next altijd aan staan?

Hallo, ik vroeg me af of het gebruikelijk is dat het lichtje op de mediabox Next altijd wit/blauw blijft, ook na het uitzetten. Het is me eerder nooit opgevallen namelijk, maar sinds deze week wel. Ik kan hierdoor niet het verschil zien tussen de aan/uit stand van de box.

Groetjes Ekster?

P.s. de typfout in de titel kan ik helaas niet meer aanpassen...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Als u de next box op de Eco stand zet, gaat het blauwe lichtje na enige seconden uit. Het scheelt in opstarten maar 5 seconden. Als de mediabox in stand-by (normaal of hoog) staat is het lampje blauw, in gebruik wit.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Als u de next box op de Eco stand zet, gaat het blauwe lichtje na enige seconden uit. Het scheelt in opstarten maar 5 seconden. Als de mediabox in stand-by (normaal of hoog) staat is het lampje blauw, in gebruik wit.
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
In principe wel, maar e.e.a hangt ook af van je 'energie' instellingen. Als je de energie stand op 'eco' zet dan gaat na verloop van tijd ook het ledje helemaal uit, maar dan duurt het ook langer voor de box weer opstart.

Anders blijft deze normaal gesproken branden.
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Wij hebben de box in Eco staan en dan gaat het lampje iig uit
Ekster
Topicstarter
Level 5
  • 76Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
Bedankt voor alle reacties ?. Ik heb de box altijd in de eco-stand staan dus bij mij zou het lichtje ook uit moeten gaan. Nu is het zo dat sinds deze week mijn tv ook niet meer tegelijk aangaat met de box terwijl ik dit wel zo heb ingesteld. Ook bleef vanmorgen het beeld "hangen" in de opnamepagina.

Toen heb ik hem met de knop achterop maar uitgedaan en weer opnieuw aangedaan en alles werkt weer als daarvoor, inclusief het lichtje dat nu weer gewoon uitgaat.

Nogmaals dank voor de reacties!

Groetjes Ekster ?
Yrappange

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo, gisteren heb ik de smartwifi modem geinstalleerd (overigens zonder problemen. Deze staat in bridge modus) en nu kleurt mijn power on lampje in rood ipv blauw. Weet iemand hier de oorzaak van?

 

Groet, Yuri

Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Rood geeft volgens mij aan dat er geen internet verbinding is met de Next. Je kan dan alleen live tv kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic