Blijf op de hoogte van de nieuwe Ziggo TV-ervaring

Reputatie 7
Het is niet meer mogelijk om je gegevens achter te laten. Binnenkort is het voor iedereen mogelijk om een abonnement met de nieuwe Mediabox Next te bestellen. Houd ziggo.nl in de gaten!

Heb je je opgegeven via de link die hier eerder beschikbaar was? Dan krijg je nog bericht van ons.

85 Reacties

als ik op verstuur klik, krijg ik een 404 foutmelding. Ik wil mij in ieder geval aanmelden !
Ja, ik ook...
Reputatie 1
Badge
Hoi
Op 8 maart via de webcare op de lijst gezet, dus zou niet nogmaals hoeven toch? Anders horen we t wel..
Reputatie 2
Badge +1

als ik op verstuur klik, krijg ik een 404 foutmelding. Ik wil mij in ieder geval aanmelden !

Ik krijg deze foutmelding ook.
Reputatie 1
Helaas, ook hier steeds dezelfde foutmelding!
yep
Reputatie 3
Badge +1
ben zelf tester van de nieuwe mediabox next mooi om te zien dat die nu langzaam aan woord uitgerold
Reputatie 3
Badge +2
hier ook de fout melding
Bij mij werkt ie. Net gefixed? Geef evt een Page Refresh in je Browser.
hoi,
volg dit ook al tijdje en wilde deze ook graag aanvragen , alleen helaas zelfde foutmelding {404} .
Reputatie 2
Badge +1
Ook hier de 404 foutmelding bij zowel Edge als Explorer.
Reputatie 2
Badge +1
Ook hier de 404 foutmelding bij zowel Edge als Explorer.
aanvulling: Via Chrome op mijn smartphone ook de beruchte 404 foutmelding.
Hmmmmmmmmmmmmmmm.
Vreemde zaken.
Getest met Chrome, Firefox en IE. Allemaal ok hier.
Het is deze link naar de Ziggo Site:
https://www.ziggo.nl/pakketten/formulier-bestaand.html
Reputatie 7
Goedemorgen allen,

We lezen mee dat jullie een 404 error krijgen na het invullen van het formulier en hebben dit in onderzoek.

We krijgen echter ook signalen dat het formulier voor een groot gedeelte wel functioneert. @hanh meldt bijvoorbeeld dat hij het formulier wel kan invullen.

Zijn er meer die kunnen bevestigen dat het invullen van het formulier succesvol gaat?

We zien jullie bevindingen graag tegemoet!
Badge
Hier werkt de link ook gewoon, iig via Firefox
Reputatie 7
@hanh Hoezo getest, heb je dan binnen deze browsers 3x op formulier verzenden gedrukt? Invullen lukt wel, verzenden niet
precies, bij verzenden gaat het fout
Nee alleen getest of ie in beeld kwam.
Dacht dat dat het probleem was.
Nu begin ik te begrijpen dat het bij de Post van het Form gebeurt.
Lekker vlot dit inzicht.
Badge
Sorry, ik schreef dat de link werkt bij mij, dat doet ie ook maar heb m niet op verzenden gedrukt omdat ik er van uit ga dat ik in een ander topic al door @Mark Ziggo op de lijst gezet ben
Reputatie 2
Badge +1
Ach, het is nog vroeg op de ochtend.
In de HTML source staat dit:

form data-portal-name="www-ziggo-nl" action="/pakketten/formulier-bestaand/_jcr_content/background_fullwidth/templatesection_0/section_content/nested_columns_0/parsys-0/form.www-ziggo-nl.submit"

Dat is het begin van het Form. De URL na action= is niet goed.
Die wordt gebruikt bij een Post.

Dat wordt:
https://www.ziggo.nl/pakketten/formulier-bestaand/_jcr_content/background_fullwidth/templatesection_0/section_content/nested_columns_0/parsys-0/form.www-ziggo-nl.submit
Reputatie 1
Bij mij werkt ie. Net gefixed? Geef evt een Page Refresh in je Browser.

@hanh

Beste hanh geen idee hoe je het gefixed hebt, met een Page Refresh blijft alle info in het formulier staan behalve het klantnummer en eventuele tekst bij de optie Andere reden.
Ik heb het geprobeerd met 3 verschillende Web Browsers mijn Tablet en mijn Telefoon maar overal hetzelfde resultaat 404 error.
Hopelijk kan een Moderator soelaas bieden. 😭
@A van der schagt
Zie mijn vorige reakties. Heb de fout gevonden.
Dacht eerst dat er een probleem was met het in beeld komen van het Formulier.
Was niet zo snugger. Het ging mis bij de Post.
Reputatie 3
Bij deze bevestigd dat het is gelukt.
Krijg de Bedanktpagina in beeld. Eerder vanochtend werkte hij niet met de 404 pagina.
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe mediabox.

Bedankt!

Bedankt voor je interesse in de nieuwe TV-ervaring van Ziggo. We hebben je gegevens ontvangen en houden je op de hoogte.

Houd je mailbox in de gaten!

Reputatie 1
@hanh

Sorry hahn ik had nog even jouw laatste bericht niet gezien, maar ook deze link werkt niet je krijgt meteen een 404 error.
Ik ben helemaal bedroeftoetert. 😫

Reageer