Beantwoord

Bewaard en terugkijken werkt niet na installatie Mediabox Next


Dit werkt al twee dagen niet op mijn box. In de app wel.

De box is helemaal leeg bij bewaard. Terwijl er in de app ± 10 programma's staan.

Ook terugkijken is niet mogelijk.

Iemand hiermee bekend en/of is er een storing?

Zie het zo gauw niet in het fora.
icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 23 mei 2019, 13:08

@ArthurH
Bedankt voor het melden en ook dat je aangeeft dat alles weer functioneert.

Ik wil graag nog een toelichting geven. De activatie van de Mediabox Next verloopt trager dan we graag willen zien. Dat probleem is in onderzoek en we doen ons best om de nieuwe producten zo snel mogelijk te activeren in onze systemen.

@Dave-
Je geeft aan dat de storingen zijn opgelost en dat de Next dan werkt zoals het moet. Denk er wel om, dit betreft een individueel probleem en is per situatie verschillend. De activatie van nieuwe abonnementen verlopen minder snel dan we willen zien. Dat betekent niet dat 'de storing is verholpen' zoals je nu doet voorkomen.
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
@nico1947
Ik zie dat het om 2 afleveringen gaat van afgelopen woensdag. Ik kan het niet reproduceren omdat je een opname in het verleden niet kunt instellen.

Ik heb de serie nu wel ingepland voor de toekomt. Wil je het opnieuw melden als het mis gaat in de komende dagen/weken? Dan controleer ik het ook opnieuw.
@Serkan Ziggo ,

Het ging om de serie the blacklist afl.21-22 op rtl5, stond wel het rode rondje voor opnemen erbij,maar nam maar een aflevering.op afl. 21.deze afleveringen waren achter elkaar.
Reputatie 7
@ArthurH
@Dave- refereert eigenlijk naar de 'algemene storing' van onze systemen. Jouw producten moeten in onze systemen 'fiktief geinstalleerd' worden en zolang ons systeem niet up to date is, werken de diensten niet bij jou. Ik wil het niet benoemen als een storing, want het werkt wel, maar onze systemen waren de afgelopen tijd wat trager dan normaal. Dat verklaart ook waarom jij aangeeft 'hij doet het weer. Helemaal uit zichzelf'.

@nico1947
Jouw probleem sluit niet aan op dit topic, maar desondanks help ik je graag verder. Ik weet niet welke serie je wilt opnemen, dus om te beginnen wil ik je vragen om alle (belangrijke) informatie met ons te delen zodat we met je mee kunnen denken.
  • Om welk specifieke serie gaat het?
  • Welke zender
Kan het ook zo zijn dat het verschillende seizoenen van de series achter elkaar werden afgespeeld?
Ik heb het probleem als ik een serie wil opnemen,en je krijgt 2 afleveringen van deze serie na elkaar er maar 1 opgenomen wordt.Wie is bekend met dit probleem,en hoe los je dit op.
Dave: waarop baseer jij dat ik aangegeven heb dat DE storing is opgelost?

“Hij doet het weer. Helemaal uit zichzelf.....”

Hij refereert alleen maar aan “mijn” box. Voor anderen kan ik niet praten...
Reputatie 7
Badge +25
Ok dank je @Serkan Ziggo zal er aan denken en het in de gaten houden 😉
Reputatie 7
@ArthurH
Bedankt voor het melden en ook dat je aangeeft dat alles weer functioneert.

Ik wil graag nog een toelichting geven. De activatie van de Mediabox Next verloopt trager dan we graag willen zien. Dat probleem is in onderzoek en we doen ons best om de nieuwe producten zo snel mogelijk te activeren in onze systemen.

@Dave-
Je geeft aan dat de storingen zijn opgelost en dat de Next dan werkt zoals het moet. Denk er wel om, dit betreft een individueel probleem en is per situatie verschillend. De activatie van nieuwe abonnementen verlopen minder snel dan we willen zien. Dat betekent niet dat 'de storing is verholpen' zoals je nu doet voorkomen.
Reputatie 7
Badge +25
Dan zijn de storingen opgelost en doet de Next het weer zoals het moet.
Hij doet het weer. Helemaal uit zichzelf.....
Reputatie 7
Badge +25
Heb je de Media Box al een keer opnieuw herstart met de schakelaar aan de achterkant

Reageer