JDKalf

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bewaar toets

Wat een mededelingen mensen! Maar ik kan niets vinden over de bewaar functie?????? Ra Ra nog niet uitontwikkeld zeker.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Is ook prima.
Je hebt Bewaard geselecteerd door met de pijltjes toetsen van de Next-AB naar Bewaard toe te gaan.
Als je wilt weten wat er Bewaard wordt moet je nog OK indrukken op de AB.

Hetzelfde geldt voor de andere keuzen die je daar kunt maken. TV&Replay, Movies&Series, TV- Apps. Dat tandwieltje, helemaal rechts, is om de instellingen van de Next te kunnen bekijken/wijzigen. Na OK krijg je het scherm te zien, dat hoort bij de keuze die je maakte.
Met de Back Button van de AB (het rare pijltje) val je weer terug in het vorige scherm.
Hoor van je.

Bekijk in context

30 Reacties 30
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Goedemorgen JDKalf welkom op de Community
een klant helpt klant forum.

Je kan programma's opnemen en die worden opgeslagen in de Cloud.

Je kan ook je Bewaard Map induiken daar de Kijklijst en verder kijken aanklikken.

Of de Handleiding Media Box Next
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo JDKalf ,

Emmmm, wat is de vraag precies ?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Rene F de bewaar toets, misschien in de handleiding anders is deze er niet.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Er is geen Bewaar-toets op de AB.
De vraag gaat over de Bewaar functie.
Als daar geen uitgebreide uitleg over is in de handleiding wordt die geacht voor zichzelf te spreken.
JDKalf Heb je een specifieke vraag?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Zodra je iets opneemt of een film besteld, wordt dit opgeslagen in de cloud en vind je dit terug onder het tabblad "bewaard".
Een aparte knop op de AB is dus niet nodig.
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Dave- wrote:
Rene F de bewaar toets, staat er toch


Geen nood JDKalf , onze helderzienden hebben haarscherp in de gaten wat je precies vraagt :yum:
JDKalf
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bewaartoets.!! Op het scherm vind je max 5 bewaarde progs. Op ziggo-go zie je wat er echt bewaart werd, maar dat kun je niet zien op de TV. En wat slechter is je kunt dus ook niet kiezen op de TV buiten de vijf posities die je ziet. Ik denk dat de ontwikkelaars hier nog mee bezig zijn. Want in Ziggo go is het perfect. Zal ik geduld moeten hebben? De helpdienst via de telefoon kan me ook niet helpen en zegt het te zullen rapporteren.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Op de Next kan je alles wat je bewaard in de map bewaard zien, druk op Home (huisje) en ga naar de Bewaard optie, daar kan je alles in de diverse mappen zien.

Klopt de Ziggo Go app is wat vriendelijker in gebruik en overzicht is ook beter, maar is een 2 in 1 app, je kan die ook gebruiken om je Next mee te bedienen en zo kan je de klant meer aan de App koppelen en aan de Next.
JDKalf
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
NouDave,ik denk dat jij virtueel bent, want mijn bewaar functie werkt echt nietzoals jij beschrijft. Ik ga nu kijken of ik de ziggo-go kan opgeven wat ik op het TV scherm wil zien.
Je hoort nog van me alsje werkelijk bent.
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
JDKalf En als jij op het meest rechtse blokje staat en je drukt nog een keer op het pijltje naar rechts, komt er dan niet nog meer bewaarde programma's in beeld?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
JDKalf

Ik zeg alleen dat opname's die je aanklikt in de map bewaard terecht komen, en films in de kijklijst of verder kijken. Zoals hanh zegt de bewaarknop is er niet.

We zien je reactie wel terug en de laatste zin horen we wel wat je er mee bedoeld.
JDKalf
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij bolcom wordt je ook geholpen door een virtuele help functionaris. Dat gaat soms goed maar als het te ingewikkeld wordt is zijn hulp niet echt hulp. Ik ben aan het kijken hoe ziggo-go met de bewaar functieomgaat. En dan zet ik jouw hulp op een rij en kijk of ik er iets mee kan in de media box next. Dus even ben ik er niet. Groetjes
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Oke helemaal goed.

Succes en we zien je reactie verschijnen :blush:
JDKalf
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ben k weer. Op ziggo-goheb ik 41 bewaarde prog. staan. Die herken ik. Afspelen op mijn telefoontje gaat. Maar ik wil ze af kunnen spelen op de media box next. Wie leert mij die truc.? Wat ik ook probeer ik kan niet uit meer kiezen dan uit 4 opties. Onder iedere optie zit waarschijnlijk wel een tweede opname van hetzelfde prog. bijvoorbeeld de volgende uit een serie. Maar ik wil zo graag kiezen zoals ik dat kkan op Ziggo-go. Dus Ziggo aan de slag om dit mogelijk te maken.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Tenzij er iets idioots aan de hand is,kan dit op de Next.
Vragen.

  • Zijn dit losse Opnames of Afleveringen van een Serie?
  • Waar maakte je de opdrachten voor je opnames? Via Ziggo Go of op Next?
Een serie kun je op de Next terugvinden bij Bewaard, Opnames en/of Geplande Opnames.
Als je een Serie-opdracht opent krijg je de afleveringen te zien. Die al zijn opgenomen of nog in de Gids staan om nog opgenomen te worden.
JDKalf
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, Dit zijn opnames van een serie. ingesteld op de media box next.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok. Maak met je Phone eens een fotootje van het Bewaard Scherm op de Next en laat het hier zien.
Ben nogal benieuwd aan het worden hoe dat eruit ziet.
Het is nl nogal raar allemaal.
JDKalf
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daar ben ik weer. Ik ben erg geholpen door Hanh. Dank je wel. Toch heb ik nog een probleem. Ik heb meer dan 5 series opgenomen. Hoe kan ik de zesde en meer series te zien krijgen voor een keuze?
JDKalf
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil best een foto maken van min next scherm maar hoe krijg ik die dan hier in de chat?

Uitgelicht topic