rozeb006

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bemerkingen en beperkingen van de Media Box Next

Ik heb nog een paar opmerkingen (Bemerkingen) omtrent de Media Box Next, die ik sinds begin April nu gebruik.

1. Het Voice commando in mijn opnames: “ Doorspoelen 8 minuten of 7 minuten en idem terugspoelen 8 0f 7 minuten is er na een software ( Firmware) update uitgehaald. Je kan nu alleen de reclame in de Opnames door of terugspoelen met de snelheden: 2x, 6x, 30x, 64 maal ( de optie die wel in de media box XL zat is weg. Het zou zeer handig zijn om ook de 12x toe te voegen.
Nog fijner zou het zijn als bij een van de volgende updates het Voice Command: Doorspoelen cq terug spoelen weer terug gezet wordt. Dit heeft bij jou opnames niks met Rechten te maken, want nu werkt wel: 2x, 6x, 30x, 64x
2. Ook de optie om zelf het begin en einde van een opname, zoals bij de XL erin te laten opnemen zou veel mensen blij maken.
3. Als laatste wil ik aangeven, dat bijna alle Apps’s goed werken, zoals Netflix, You Tube, Videoland, dus ook met door en terugspoelen. Echter nu komt het : De App Film1 werkt wel, als je een video opstart en zonder pauze of Door of Terug Spoelen kijkt. Als je maar 1x door of terug wil spoelen, dan stopt Film1 App en raakt dan in een loop. Je moet dan echt de Next opnieuw starten met de Powerswitch, want zonder dit, dan werkt er geen 1 App meer en komt hij weer terug met het hangende Film 1

Wil jij SVP zo vriendelijk zijn, om dit aan de afdeling Development ( Waar de Software heren en dames werken ) door te geven, zodat zij een aantal wijzigingen kunnen aanbrengen in de nieuwe software.
Ik heb de Film 1 App ook geprobeerd op mijn zelfde TV, maar dan met de CI+ module en dat werkt voortreffelijk, dus het moet wel een “Software Bug” zijn in de App van Next box.

Alvast mijn hartelijke dank en ik hoop, dat de software ontwikkelaars wat aan de Feedback van klanten hebben.
5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey rozeb006


  • Klopt! Dit is bekend. Het werkt nog wel, maar een beetje gek. Je "moet" nu zeggen "vooruitspoelen.. x minuten". Dan zou het moeten werken.
  • Die optie is al veel besproken en zit er niet in puur omdat je niet daadwerkelijk opneemt. Alles wordt door ons opgenomen en wanneer jij een opname ingesteld hebt, krijg je toegang tot onze opname in de cloud. Als elke klant zelf zou kunnen instellen hoeveel tijd voor/na een uitzending opgenomen moet worden, zou voor elke klant afzonderlijk een opname moeten worden gemaakt. Dat gaat nu dus niet meer.
  • Dit ervaar ik hier zelf niet, maar klinkt verre van goed! Is dit altijd al zo bij jou geweest met deze mediabox? Of werkte het eerder wel goed. Ik lees ook graag wat de ervaringen van anderen hier zijn!
DON PAPA

Level 17
  • 3836Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
rozeb006 wrote:

1. Het Voice commando in mijn opnames: “ Doorspoelen 8 minuten of 7 minuten en idem terugspoelen 8 0f 7 minuten is er na een software ( Firmware) update uitgehaald. Je kan nu alleen de reclame in de Opnames door of terugspoelen met de snelheden: 2x, 6x, 30x, 64 maal ( de optie die wel in de media box XL zat is weg. Het zou zeer handig zijn om ook de 12x toe te voegen.
Nog fijner zou het zijn als bij een van de volgende updates het Voice Command: Doorspoelen cq terug spoelen weer terug gezet wordt. Dit heeft bij jou opnames niks met Rechten te maken, want nu werkt wel: 2x, 6x, 30x, 64x


Hier werkt het commando "8 minuten door" nog steeds gewoon prima (firmware V4.16).
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ook "ga 8 minuten vooruit" moet werken. "8 minuten door" doet het ook bij mij.
Verwijderd account
Niet van toepassing
vooruitspoelen in bewaard gaat beroerd of ik nu medianext box met kabel aansluit of wifi. 2x spoelen gaat goed maar 6x en hoger verschijnt alleen " een momentje" en gebeurd er niks of duurt het uiteindelijk langer dan 2x..
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey youtubekijker . Gaat dit om opgenomen content? Ik neem zelf veel op en spoel ook regelmatig door en heb bovenstaande zelf nog nooit ervaren.
Heeft het eerder wel goed gewerkt bij jou?

Uitgelicht topic