Beantwoord

Back Up maen cloud opslag Mediabox Next

• 25 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 293 keer bekeken

is het mogelijk om van de opgeslagen programma's, films in de cloud een back-up te kunnen maken?
icon

Best beantwoord door robbo 25 augustus 2019, 13:12

@Snel Het is een cloud waar ziggo alle programma's opneemt. Wanneer jij een opname heb ingesteld, maakt Ziggo als het ware een memo voor je aan.. ( even simpel uitgelegd☺) wat bij jou in de lijst komt. Een back-up is in die zin niet mogelijk. Zoals ik je vraag goed begrepen heb?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
@Snel Het is een cloud waar ziggo alle programma's opneemt. Wanneer jij een opname heb ingesteld, maakt Ziggo als het ware een memo voor je aan.. ( even simpel uitgelegd☺) wat bij jou in de lijst komt. Een back-up is in die zin niet mogelijk. Zoals ik je vraag goed begrepen heb?
Dank voor het antwoord. Als ik het dus goed begrijp is het niet om de opname als een file van de cloud te kopiëren naar je eigen PC.
Alle mogelijkheden om content te kopieren gaan verdwijnen op verzoek van de makers, eigenaren van de content.
Reputatie 7
Badge +25
Dank voor het antwoord. Als ik het dus goed begrijp is het niet om de opname als een file van de cloud te kopiëren naar je eigen PC.
Klopt.. En wat Be rt aangaf.