janjanendekids

Level 7
  • 191Posts
  • 6Oplossingen
  • 36Likes

Automatisch upscaling werkt niet goed

heb het volgende probleem

als ik de resolutie op 1080i zet en kijk 10min later weer staat die weer op automatisch

heb ik al een paar dagen op welke stand ik de resolutie ook zet springt dan weer op automatisch.

sinds vandaag kan ik alleen nog maar kiezen  tussen 720p en automatisch.

wat ik al gedaan hebt

mediabox  via standbye uit gezet 10min gewacht

de box via de schakelaar op achterzijde 1min uitgezet

HDMI kabel van Ziggo zelf

niks helpt

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dan zou ik fabrieksinstelling nog even proberen, opnames en vrijwel alle instellingen blijven bewaard.

janjanendekids
Topicstarter
Level 7
  • 191Posts
  • 6Oplossingen
  • 36Likes

 ik heb fabrieksinstelling gedaan.

maar nu het volgende kreeg alle instellingen terug weer op 1080i gezet zo lang de mediabox aan stond ging het goed .media box uit gezet een paar uur later weer aan toen weer alleen de keuze 720 en automatisch

gisteravond weer uitgezet [standbye] vanochtend weer aan toen wel alle instellingen weer terug stond wel op automatisch 

hij houdt de instelling niet vast hij springt steeds op autmatisch

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Goh, waar heb ik dat vaker gehoord….

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen @janjanendekids

Ontzettend onhandig dat de beeldresolutie niet wordt onthouden. Je zit er natuurlijk niet op te wachten om dit iedere keer aan te passen en dat de optie 1080i ook niet altijd te kiezen is. Ik ben ontzettend benieuwd naar het volgende.

  • Gaat de HDMI-kabel direct in jouw televisie? Hier zit geen versterker tussen? 
  • Staat de energiestand van de Mediabox Next op hoog? Zo niet, wil je dat eens testen? 
  • De UHD Color mode wil soms ook nog wel voor bijzondere fenomenen zorgen. Wil je eens controleren of deze optie op jouw televisie zit? En testen wat er gebeurt als deze zowel in- als uitgeschakeld is? 

Houd je ons op de hoogte van de uitkomsten? 


 

Uitgelicht topic