Lowietjie

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je een programma opneemt en je wil het kijken voor het programma afgelopen is krijg je de live uitzending te zien.

Als je een programma opneemt en je wil het kijken voor het programma afgelopen is krijg je de live uitzending te zien. Ik was formule 1 aan het opnemen en wilde gaan kijken voor de opname was afgelopen, maar hij startte de live uitzending in plaats van begin opname. Dat is ontzettend irritant als je direct al hoort wie er gewonnen heeft. Gelijk middag verpest.
8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dan moet je naar "bewaard" gaan en daar starten.
Of via de gids "kijk vanaf het begin"
Lowietjie
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je naar bewaard gaat en je start daar je opgenomen programma. Dan start de live uitzending als het programma nog aan het opnemen is.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dat klopt dan niet. heb je dit bij verschillende programma's geprobeerd?

Haal de Next desnoods 'ns 30 sec van de spanning af.
Dat kan helpen bij raar gedrag.
Uiteraard niet de bedoeling dat dit telkens nodig zou zijn.
Dan is nader onderzoek nodig.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als ik een programma opneem wat nog loopt en ik ga naar bewaard en op - Kijk - OK klik, dan staat de keuze op - Kijk verder, je moet met de pijltjes toets 1 naar beneden, naar - Kijk vanaf het begin en dan pas op OK klikken, dan start de bewaarde opname vanaf het begin.
Lowietjie
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het 2x geprobeerd Bert met hetzelfde resultaat. De mogelijkheid kijk vanaf het begin stond er niet bij. Die mogelijkheid is er wel als je vanuit de gids terug wil kijken.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Nou. ik heb het net geprobeerd, druk op "kijk" en dan krijg je 3 opties. Waaronder kijk vanaf het begin.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Lowietjie Kijk je dan via de gids ??? of via Home knop ??? en dan op Bewaard OK klikken en dan pas op het bewaarde programma en dan op Kijk met dan de 3 keuzes.
Louis5855

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kijk via de home knop. Gisteren bij een ander programma geprobeerd en geen probleem. Kon tijdens het opnemen gewoon vanaf het begin kijken. Misschien doet het probleem zich alleen bij Ziggo sport voor. Ga het bij de volgende F1 uitzending proberen. Bedankt voor het meedenken.

Uitgelicht topic