1
Vraag
2
Reacties
XanderB

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Al 5 dagen code CS1010 bij de installatie van de Nextbox

Afgelopen zaterdag 18 mei een nieuw modem en een Next box ontvangen.
Superblij dat ik kan overstappen van de Horizon box! Goede verhalen gelezen over de Next box!
Internet modem installatie als een zonnetje doorlopen. Online zag ik bij mijnziggo ook het next abonnement al staan, makkie dacht ik nog..
Helaas cs1010 code, gewacht, nog een poging, gewacht, nog een poging etc.
Helpdesk gebeld 'U kunt het beste nog een half uur wachten....'
Wederom zonder succes. Zondag nog een aantal pogingen en uiteindelijk weer de helpdesk gebeld. Kreeg te horen van de bekende administratieve achterstand en dat het 24/48 uur kan duren. Advies was om de Horizon tijdelijk even weer aan te sluiten.
Maandag nog een aantal pogingen....cs1010
Dinsdag nog een aantal pogingen.... cs1010
modem even een reset gegeven en nu woensdag wederom nog een aantal pogingen.....cs1010
Begin er nu wel een beetje van te balen.
Iemand nog suggesties of maar weer bij de 1e lijn helpdesk aan de lijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
XanderB
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo Dave-
Gelukt!
Beide bedankt voor de snelle reactie en afhandeling!

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom XanderB op de Community

Enige vraag, heb je het modem al even van de stroom de Next van de Strrom, dan modem opnieuw opstarten en daarna de Next.

Zo niet, dan Ik ga dit voorleggen bij de moderators die pakken dan morgen dit topic op, ik hoop dat je nog 1 dag hebt met wachten.
XanderB
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Thanx Dave!
Ik wacht ??
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
XanderB ik was even me bericht aan aanpassen zie dat even nog.
XanderB
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dave- ja heb ik inderdaad al meerdere keren geprobeerd. Ook zojuist nog even. Zag ook dat bij mijnZiggo dat mijn abonnement weer op het oude abonnement staat en niet meer op Next
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Oke dank je voor je reactie, dan kan ik hem doorzetten, en zal het morgen worden opgepakt door een moderator.
Millennium

Level 8
  • 234Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes
Toevallig alternatieve dns ingesteld staan op router? Zo ja even proberen met die van ziggo
XanderB
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Millennium Ik heb de box direct op de nieuwe modem aangesloten. Instellingen (dns) staan allemaal nog standaard.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey XanderB . Welkom hier!
Dit is wel een hele bijzondere. Ik heb zojuist met de collega die echt heel diep in de systemen kan alles nagekeken en we snappen er niets van. We vinden namelijk wel een hoop "regels" over de nieuwe mediabox en het nieuwe abonnement, maar nergens een serienummer. Het lijkt er nu op dat er nooit een serienummer is gekoppeld aan de activatie van je nieuwe abonnement, waardoor de activatie volledig in de soep is gelopen en je mediabox XL geactiveerd blijft (omdat er geen alternatief is).

Natuurlijk kunnen we dit herstellen. We laten je niet in de kou staan. Maar daarvoor heb ik dan wel even het serienummer nodig van de mediabox die je hebt staan. Ik stuur je even een privébericht 🙂
XanderB
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo Dave-
Gelukt!
Beide bedankt voor de snelle reactie en afhandeling!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Graag gedaan :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic