CEESR64

Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Afstandsbediening Mediabox Next wil niet volledig koppelen met Sony TV

Heb mijn afstandsbediening gekoppeld met mijn Sony tv.
Druk de rode knop in , dan gaat de Next aan maar de tv niet.
De andere tv knop indrukken dan gaat de tv pas aan
Het is toch de bedoeling dat ik met de rode knop alles aan kan zetten
5 Reacties 5
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dat is inderdaad wel de bedoeling. Even in het menu opnieuw koppelen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat is wel de bedoeling, maar nog niet alle TV's zitten erin, er zijn nogal wat varianten.
Dit wordt steeds beter en soms komt het ineens automatisch erin en komt er een bericht in beeld dat je de TV kan bedienen met de afstandsbediening.
Kun je de TV wel harder en zachter zetten met de afstandsbediening?
Ronald de Jong

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook bij mijn Sony 40HX850 werkt de koppeling niet. Heb het niet kunnen herstellen, ook niet na herhaaldelijk proberen via instellingen. Werkte in het begin wel goed en daarna ineens niet meer.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Ronald de Jong, welkom op onze Community! Helaas horen we niets meer van CEESR64, ben benieuwd hoe de situatie daar nu is, nog steeds hetzelfde?

Jij noemt in ieder geval wel het modelnummer van de TV, dat is handig. Maar ik kan uit je bericht niet ontcijferen welke functies er precies niet goed werken. Is het exact zoals Cees ook beschrijft dat de TV niet aan en uit gaat met de rode knop, maar wel met de witte TV knop? Verder werken alle functies wel (volume, bron wijzigen)?
Ronald de Jong

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben eruit door de batterijen uit m'n afstandsbediening te halen, dat las ik elders op dit forum.
Bij mij deden de mute knop en de volumeknop het niet; dat is nu ook verholpen.

Uitgelicht topic