1
Vraag
2
Reacties
Kukelientje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening

Ik heb een Logitech harmony afstandsbediening . Kan ik die koppelen met de ziggobox next
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als het goed is moet dat al werken met Mediabox Next.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-afstandsbediening-het-koppelen-van-apparatuur-37784
Kan ik ook een Logitech Harmony of andere eigen afstandsbediening gebruiken?
Dit is zeker mogelijk! Het is wel sterk afhankelijk van het merk en type van de alternatieve afstandsbediening. Gebruik je bijvoorbeeld liever je eigen smart remote zoals de Logitech Harmony? Koppel deze met de nieuwe mediabox door deze in te stellen op het profiel "Arris DCX960", “UPC DVR” of “Cisco 8485 versie 2 Mediabox Next". Van de Samsung Smart remote is bekend dat je deze kan koppelen door het profiel "Pace DCR-7111" te kiezen. Deze alternatieven werken altijd via infrarood.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als het goed is moet dat al werken met Mediabox Next.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-afstandsbediening-het-koppelen-van-apparatuur-37784
Kan ik ook een Logitech Harmony of andere eigen afstandsbediening gebruiken?
Dit is zeker mogelijk! Het is wel sterk afhankelijk van het merk en type van de alternatieve afstandsbediening. Gebruik je bijvoorbeeld liever je eigen smart remote zoals de Logitech Harmony? Koppel deze met de nieuwe mediabox door deze in te stellen op het profiel "Arris DCX960", “UPC DVR” of “Cisco 8485 versie 2 Mediabox Next". Van de Samsung Smart remote is bekend dat je deze kan koppelen door het profiel "Pace DCR-7111" te kiezen. Deze alternatieven werken altijd via infrarood.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Welkom op de Community Kukelientje. Je hebt al een prima antwoord binnen gekregen. Mocht je toch nog vragen hebben, plaats dan een berichtje in het aangegeven topic.

Be rt Bedankt voor de attente doorverwijzing!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic