Vraag

Activeren

  • 23 mei 2020
  • 4 reacties
  • 211 keer bekeken

ben vanaf vanmorgen bezig met internet aansluiten nieuw pakket.

wanneer wordt het geactiveerd?

het zou vandaag ingaan.


4 Reacties

@helldevil666 Werkt het inmiddels?

het werkt voor geen meter heb alles terug laten zetten.

zelfs dat werkt niet meer normaal.

snelheid schommelt als een gek klote ziggo

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen dieper in je modem kijken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu iets eerder.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Zou je hier een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?

Dan kan gelijk gekeken worden of er daar iets gedaan moet worden door Ziggo.

Goedemiddag @helldevil666 , allereerste welkom op de Community! :blush:

Behoorlijk balen dat het allemaal niet lekker werkt! Ik snap heel goed dat dit behoorlijk wat frustratie bij je oproept. Je wil natuurlijk gewoon probleemloos gebruik kunnen maken van onze diensten. 

Wij denken hier graag met z'n alle over mee. Ik zie dat @Be rt heeft gevraag of je hier een foto kunt plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt? Graag zie we deze nog tegemoet. 
Graag hoor ik ook hoe de situatie momenteel ervoor staat. Ik zie dat er gisteren ook nog contact is geweest met onze klantenservice. 

Reageer