Pien1959

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

activatie internet en televisie

Waarom weet ik niet als nieuwe klant dat het 24 uur duurt voor ik internet en tv heb en de monteur zegt na het installeren over 1 uurtje werkt alles, niet dus

 

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pien1959 Dan is er iets niet goed gegaan, als een monteur 1 uur zegt, dan is dat ook meestal zo en heel vaak zelfs een stuk sneller, het hoeft zeker geen 24 uur te duren voordat je internet en tv hebt.

Wie heeft je verteld dat het 24 uur moet duren?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey goedemorgen @Pien1959 en welkom hier op de Community! 

Wat rot om te lezen dat je nog steeds helemaal geen diensten hebt 😞 Goed dat je een bericht naar ons stuurt! 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en voor je gecheckt of je modem en mediabox actief staan in onze administratie en dat is gelukkig het geval! Ook zie ik dat je modem online staat op dit moment en er een monteur ingepland staat voor vanmiddag. Kun je checken of je verbinding kunt maken met internet en ook of je al televisie kunt kijken? We horen het graag van je!

Pien1959
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben zo ontzettend boos, nog geen tv en het internet bereik is heel slecht dit is te schandalig voor woorden, ik wacht inderdaad op de monteur maar had ik dit geweten had ik nooit overgestapt want alles werkte goed via de KPN 

maar helaas in het mooie verkooppraatje van Ziggo getrapt 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pien1959 Diezelfde ervaringen kun je andersom ook op het KPN forum lezen, helaas.

Als er oudere aansluitingen liggen van KPN of Ziggo, omdat er lange tijd niets vernieuwd is, doordat er langere tijd geen abonnement is geweest, dan werkt het met regelmaat bij geen van beiden in één keer en moeten er nieuwe verbindingen gemaakt worden.

Ik hoop dat de monteur het in orde krijgt voor je.

Pien1959
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onzin verhaal we zijn overgestapt van kpn naar ziggo en ik ben helemaal niet zonder abonnement geweest, Ziggo heeft domweg mijn nieuwe abonnement 

niet geactiveerd, dombo’s zijn het bij Ziggo om zo met nieuwe klanten te sollen
2 dagen geen internet en 3 dagen geen tv 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pien1959 Geen onzin verhaal, puur praktijk verhaal.

Het gaat niet over of je zonder abonnement geweest bent.
Het gaat over dat in je woning een tijd geen Ziggo abonnement is geweest en dan kunnen de aansluitingen niet meer optimaal zijn voor de huidige verbindingen.

Dat kan net zo goed met KPN gebeuren, ik kan hier nu geen KPN aansluiten, omdat er hier 4 losse kabeltjes van KPN binnen in de meterkast binnenkomen en ik kan niet kan zien welke ik aan zou moeten sluiten en heb ook een monteur nodig om dit uit te zoeken, mocht ik naar KPN over willen stappen.

Mogelijk kunnen we je nog op weg helpen als je dit wilt.
Er zit hier veel praktijk ervaring met een technische achtergrond op dit forum.

Wil je dat, kun je dan een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?

Wil je dat niet, veel succes gewenst.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Pien1959 
Ik zie dat de monteur gisteren bij je is langs geweest en de diensten werkend heeft achter gelaten. Ontzettend fijn dat je nu gebruik kunt maken van onze diensten. Veel plezier toegewenst met jouw pakket en mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan geef je maar een gil. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Pien1959 Toch niet zulke dombo's als het in het begin leek?

In ieder geval veel kijk- en internetplezier gewenst verder.

Uitgelicht topic