Beantwoord

Activate connectbox en mediabox

• 23 november 2019
  • 6 reacties
  • 410 keer bekeken

Afgelopen woensdag heb ik ook mijn mediabox en connectbox binnen gekregen en ben direct begonnen met de installatie volgens de bijgeleverde boekjes.

Na verschillende telefoongesprekken met helpdesk heb ik nu de connectbox al bijna 24 uur aan staan op aanraden van een medewerker en zou de connectbox zichzelf moeten activeren. 

Hoe lang heeft zoiets nodig voordat activate voltooid is of is dit een broodje aap verhaal?

Ben er nu al een beetje klaar mee. 

Help 

icon

Best beantwoord door Johnny B. 23 november 2019, 10:13

Na weer een gesprek met de helpdesk is de activatie in gang gezet door een telefoontje naar de administratie, nu inmiddels tv werkend en afwachten of ik de WiFi ook aan de gang krijg.

We zijn op de goede weg. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +5

Als Ziggo alles op orde heeft, wat vaak niet het geval is, moet dit binnen een minuut gerealiseerd zijn.

Blijven bellen dus......🙄

Reputatie 7
Badge +17

U kunt ook de chat gebruiken. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chatvenster rechtsonder in beeld.

Chat = Minder wachttijd, 24/7 bereikbaar, betere kans op medewerker die meer weet/kan om het probleem snel op te kunnen lossen.

Mijn laatste activatieprobleem met een connectbox was binnen 10 min verdwenen doordat een medewerker van de Chat de vastgelopen registratie een duwtje gaf.
Ja, ik besef dat dit een ander probleem kan zijn geweest dat hier het geval is……..

Na weer een gesprek met de helpdesk is de activatie in gang gezet door een telefoontje naar de administratie, nu inmiddels tv werkend en afwachten of ik de WiFi ook aan de gang krijg.

We zijn op de goede weg. 

Reputatie 7

Hallo @Johnny B. welkom op de Community! De eerste ervaringen met je nieuwe apparatuur zijn niet helemaal lekker begrijp ik. Fijn dat er in het laatste gesprek verder is gekeken dan het broodje aap verhaal uit het eerste gesprek.. sorry daarvoor. Ik zie dat je modem verbinding heeft met meerdere wifi apparaten. Klopt het dat je alles inmiddels aan de praat hebt gekregen?

Sinds vanmorgen heb ikzelf de WiFi ook werkend gekregen door middel van een reset van de connectbox. 

Jammer dat dit niet verteld word door de helpdesk. 

Maar goed inderdaad blij dat alles nu werkt en de inmiddels gemaakte afspraak voor monteur weer geannuleerd.