Johndg75

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement werkt nog steeds niet goed.

Ik had een Media XL Horizon met 2 extra boxen, nu heb ik sinds 1 oktober abonnement:

Internet Complete en TV Complete Next, simpel en niet moeilijk lijkt mij.

Maar tot nu toe werkt enkel mijn next box, mijn internet is nog steeds niet aangepast van 50 MB naar 250 MB downloadsnelheid, tevens werkte tot gisteren mijn Ziggo GO niet, waardoor ik op de andere TV’s geen televisie kon kijken.

Sinds vaochtend werkt Ziggo GO, maar ziet mijn mediabox Next niet, waardoor ik enkel de standaard Kabel TV zenders kan ontvangen en dat wat opgenomen is kan ik niet zien.

Tevens veranderd mijn factuur elke keer als ik er naar kijk, mijn abonnement is: Internet Complete en TV Complete Next voor € 69,-, maar nu staat er weer dat ik vast bellen van € 15,- er bij heb.

Ik ben nu al minimaal 2 weken bezig om dit abonnement goed te krijgen.

Heb al verschillende mensen gesproken, ik zou zelfs al teruggebeld worden en er werde meermaals beloftes gemaakt dat alles binnen 72 uur zou werken.

Ik hoop dat er nu eindelijk iemand is die het probleem oppakt en het kan oplossen.

19 Reacties 19
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als u zorgt dat uw NAW gegevens in uw community profiel staan, dan leg ik het voor aan het moderatieteam. Zij kunnen dieper in de systemen kijken en u wellicht helpen e.e.a. op orde te krijgen.

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

staan er in.

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Johndg75, welkom op de Community! Zo te zien gaat er veel mis met je abonnementswijziging. Jammer dat zo'n simpele wijziging toch zo complex blijkt te zijn. 

Omdat je abonnement nu niet goed staat (zoals dat diensten apart in rekening worden gebracht), gaan we dit achteraf verrekenen. We wachten af totdat alles goed is verwerkt. Het juiste abonnement, de je apparatuur en de juiste diensten. Tot die tijd zie je een aantal wijzigingen en verrekeningen op je factuur waar het van gaat duizelen, dat ben ik ook met je eens.

Daarom kunnen we beter achteraf bekijken of je niet teveel hebt betaald voor de tijd dat bepaalde diensten niet werkten of dat je abonnement nog niet was overgezet bijvoorbeeld. Dat gaan we dan met je verrekenen. 

 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat de omschakeling naar je nieuwe abonnement momenteel vastloopt in ons systeem. Ik heb dit uitgezet, zodat de afdeling die dit afhandelt naar kan kijken. Ik kan je geen verwachting meegeven wanneer dit is opgelost. Ik wil je daarom vragen om het af te wachten. 

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ter aanvulling: belangrijk is dat je niet zelf gaat bellen met de helpdesk, maar alles via de community laat verlopen. Zodoende wordt vermeden dat de chaos nog groter wordt.

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de info.

Ik wacht het dus wel af.

Ik hoop dat het snel geregeld gaat worden.

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zo, sinds een half uur geeft mijn next helaas de melding: je tv zenders worden ingesteld 100:70.

Werkt het na 15 minuten nog niet, neem dan contact op.

Bij deze.

Ik heb reeds alles gereset en opnieuw gestart, niets werkt.

Denk je dat er verbetering komt, wordt het alleen maar slechter.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Is de Next direct aangesloten met een kabel op het modem?

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, rechtstreeks.

Gelukkig werkt het weer, sinds vanochtend.

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Mooi dat het werkt.

Ervaar je nog verdere problemen?

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zoals het er nu uitziet, lijkt alles te werken, next, internet en ziggo go.

Wel erg dat dit bijna 20 dagen heeft moeten duren.

Ik ben alleen benieuwd of hiervoor nog een vergoeding of andere aanbieding tegenover staat.

Bedankt voor de hulp en moeite.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@Johndg75 Ziggo heeft een compensatieregeling, als hier weer een Ziggo moderator langs komt, kan de periode vastgesteld worden met de compensatie die daarvoor staat.

Marianne van Ziggo schreef al aan je: “Daarom kunnen we beter achteraf bekijken of je niet teveel hebt betaald voor de tijd dat bepaalde diensten niet werkten of dat je abonnement nog niet was overgezet bijvoorbeeld. Dat gaan we dan met je verrekenen.“

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super fijn dat het nu allemaal verwerkt is, @Johndg75 . Logisch dat je nu wilt weten hoe het er precies aan toe gaat met je abonnement en de kosten. 

 

Ik zie dat ons systeem ook uit zichzelf al is gaan rekenen om ervoor te zorgen dat er verrekeningen plaats vinden. Je zou ook 1 deze dagen de nieuwe factuur moeten ontvangen. Ik ben even heel benieuwd hoe die eruit ziet zodra je die hebt ontvangen. Daarin zou namelijk alles gelijk afgevinkt moeten worden. Indien dat niet het geval is, laat het dan weten. Ik pak het er dan ook bij en ga met je kijken naar hoe het eruit ziet 🙂 

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Marije Ziggo , helaas heb ik tot nu toe geen enkele factuur gekregen of gezien,

Je hoort me natuurlijk niet klagen, maar ik denk dat het ook niet goed is dat ik geen factuur heb gekregen, niet dat ik dadelijk een dubbele factuur krijg.

Zou je dit voor me kunnen nakijken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@Johndg75 Staat er nog geen factuur in Mijn Ziggo onder Factuur?

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Be rt  Nee, de laatste factuur is van September.

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Marianne Ziggo , helaas krijg ik geen reactie van @Marije Ziggo , vandaar dat ik dit bericht naar jou stuur:

helaas heb ik tot nu toe geen enkele factuur gekregen of gezien,

Je hoort me natuurlijk niet klagen, maar ik denk dat het ook niet goed is dat ik geen factuur heb gekregen, niet dat ik dadelijk een dubbele factuur krijg.

Zou je dit voor me kunnen nakijken?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Johndg75

Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het stokje van Marianne en Marije overneem! Ik ben erin gedoken voor je en ik zie dat je de factuur altijd rond de 18e van de maand krijgt. Op de eerst volgende factuur die je rond 18 november krijgt vind je alle verrekeningen terug. Het gaat om een bedrag van € 57,17. 

Als je de factuur hebt ontvangen, kijk deze dan in alle rust na en kom je ergens niet uit laat het gerust weten!

Johndg75
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Mariska Ziggo Bedankt voor de info.

Ik wacht het dan wel af, mocht het niet kloppen dan laat ik het weten.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Is helemaal in orde, @Johndg75

Voor nu alvast een goed weekend! 

Uitgelicht topic