Beantwoord

Abonnement Next

Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Welk abonnement zou hetzelfde blijven als de Next erbij komt? @panno
Wat maakt het 10,00 euro duurder per maand?

Voor welk apparaat moet er een retourbox komen?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staat, dan kunnen zij de juiste gegevens erbij pakken. (deze gegevens zijn niet openbaar te zien)
als ik besluit om de next te nemen/houden als nieuwe mediabox, hoort daar dus een nieuw abbonnement bij, dat duurder is dan mijn huidige abbonnement.

en nadat de test inmiddels afgelopen is, ligt die test (next) mediabox hier te verstoffen,. daar zou een retourbox voor geleverd worden,.
Reputatie 7
als ik besluit om de next te nemen/houden als nieuwe mediabox, hoort daar dus een nieuw abbonnement bij, dat duurder is dan mijn huidige abbonnement.

Het nieuwe abonnement heeft meer diensten dan je huidige abonnement. Daar horen dan ook de kosten bij. Het is jammer dat dit anders is dan je had verwacht, maar naar mijn mening is dit wel heel logisch.
Daarnaast heb je tijdens de test natuurlijk ook al de nodige voordelen gehad, zonder hiervoor te betalen.

De retourdoos voor je test-mediabox ontvang je nog 🙂.

Reageer