Vraag

Aanvraag Ziggo Next

• 17 juni 2019
  • 11 Reacties
  • 451x Bekeken

Hallo.

Gisteren Ziggo next besteld ter vervanging van Horizon box.
Echter moet de Next nog verstuurd worden , maar ze hebben voor het gemak wel mn Horizon box stop gezet.
Klantenservice gebeld, helaas pindakaas u moet maar voorlopig alleen naar npo 1 of 2 kijken tot de Next wordt geleverd...

Ik zeg: u kunt het er binnen een kwartier activeren als ik nieuw abonnement neem maar nu is het helaas pindakaas???
Niet normaal meer, nu al spijt

11 Reacties

Reputatie 6
Badge +15
Dit lijkt me inderdaad niet de gangbare weg.
Al nog een keer gevraagd om de oude box te heractiveren tot de nieuwe binnen is? Lijkt me toch niet onmogelijk voor de klantenservice.
Reputatie 6
Badge +2

Ik zeg: u kunt het er binnen een kwartier activeren als ik nieuw abonnement neem maar nu is het helaas pindakaas???

Gewoon nog een keer bellen en dreigen met opzeggen, dit helpt ook met korting krijgen, dus grote kans dat het hier bij ook zal helpen..

Succes...
Heb al die dingen idd gevraagd, ga straks idd gewoon weer bellen
Reputatie 7
Badge +25

Gewoon nog een keer bellen en dreigen met opzeggen, dit helpt ook met korting krijgen, dus grote kans dat het hier bij ook zal helpen..

Succes...

Dreigen met opzeggen zal een averechtse werking hebben, de klantenservice had nooit je abonnement van de Horizon mogen stoppen tot de Next binnen is gekomen en geactiveerd.

Ik ga dit topic voorleggen aan de Moderators zodat deze dit intern kunnen doorzetten.

@EJSmit ik zou deze adviezen niet te vaak door geven aan klanten op de community, dit heeft geen enkel nut en we willen de klant behouden en niet weg jagen, straks heeft de klant helemaal niks en zegt Ziggo meneer het was ons het ware genoegen.
Reputatie 7
Badge +35
@Rogiersky Ga naar deze site en wacht even op de chatbox rechts onderin de pagina of middenin de pagina, dat wisselt, mogelijk kunnen zij het wel:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Reputatie 6
Badge +2
@EJSmit ik zou deze adviezen niet te vaak door geven aan klanten op de community, dit heeft geen enkel nut en we willen de klant behouden en niet weg jagen, straks heeft de klant helemaal niks en zegt Ziggo meneer het was ons het ware genoegen.

Nou ik lees toch hele andere berichten van mensen die dreigen met opzeggen als ik de forums rond mij heen zo lees. Ik zou zeggen lees het Ziggo topic op het tweakers forum van afgelopen week er is op na. Dan zal je zien dat het wel degelijk nut heeft, wat eerst niet kan, kan dan opeens wel....

Dus de enige die maakt dat dit soort adviezen gegeven worden door klanten aan elkaar is Ziggo zelf met dit beleid. Dus als je het er niet mee eens bent moet je Ziggo aanspreken over hun klanten beleid...
Iinmiddels 90 minuten aan de lijn gezeten. Is een bug waardoor ze de tv rechten op de Next klaarzetten en op het moment dat ik de next aansluit moet dat naadloos van Horizon naar Next overgaan.
Echter heeft de Next de rechten al opgehaald en d3 horizon afgesloten.
Vergoeding voor particuliere markt is 69 eur gedeeld door 31 dagen. Dus ongeveer 2 eur.
Dus geen steek verder gekomen en moet idd wachten op de Next morgen.
Reputatie 6
Badge +15
Dat neemt niet weg dat een moderator deze gang van zaken zal willen gaan bespreken met de betreffende afdeling om dit soort schoonheidsfouten te voorkomen in de toekomst.

Ik denk dat TS met deze weg béter af is en snel geholpen zal worden.
Reputatie 7
Badge +25

@EJSmit ik zou deze adviezen niet te vaak door geven aan klanten op de community, dit heeft geen enkel nut en we willen de klant behouden en niet weg jagen, straks heeft de klant helemaal niks en zegt Ziggo meneer het was ons het ware genoegen.Nou ik lees toch hele andere berichten van mensen die dreigen met opzeggen als ik de forums rond mij heen zo lees. Ik zou zeggen lees het Ziggo topic op het tweakers forum van afgelopen week er is op na. Dan zal je zien dat het wel degelijk nut heeft, wat eerst niet kan, kan dan opeens wel....

Dus de enige die maakt dat dit soort adviezen gegeven worden door klanten aan elkaar is Ziggo zelf met dit beleid. Dus als je het er niet mee eens bent moet je Ziggo aanspreken over hun klanten beleid...

Ik begrijp je punt en snap het helemaal, sorry voor de late reactie maar wegens prive omstandigheden werd ik even weggeroepen. Is gewoon als je ergens niet mee eens bent, even bellen of mailen naar de klantenservice en die normaal benaderen, dan krijg je er ook meer voor terug, hoe boos men ook kan zijn, dan zou Ziggo kunnen zeggen Meneer/Mevrouw gaat u eerst even uit razen en neem dan contact op. Ik begrijp je punt helemaal 😉
Reputatie 7
Hoi @Rogiersky, welkom hier!

Dit is natuurlijk niet het begin van de Next waar je op zit te wachten. Een nogal valse start dus. We zijn op de hoogte van de gebeurtenissen en gaan ons uiterste best doen dit in de toekomst te verhelpen.
Ik zie in de systemen dat de Next nu actief staat. Is de installatie verder goed verlopen?
Hallo Micheal,

Ja installatie ging soepel, ik had alleen hogere verwachting van beeld kwaliteit.
Netflix is heel stotterig en loopt niet synchroon. Gisteren voetbal gekeken maar ook dat kwam schokkerig binnen.
Heb de box maar op 1080 gezet in de hoop dat dat beter gaat.
Terwijl ik een Samsung UHD tv hebt
Maar overtuigd ben ik nog niet helaas

Alle kabels na gekeken.

Rogier

Reageer