aanvraag nieuw abonnement

  • 28 mei 2019
  • 1 Reactie
  • 190x Bekeken

Heb net geprobeerd om de nieuwe mediabox next aan te vragen.Zelf heb ik beide boxen thuis staan.Maar als ik de nieuwe wil hebben moet ik eerst de oude retourneren.Houd dus in dat ik al die tijd geen tv kan kijken.Volgens klanten service heeft dat met administratieve procedure te maken.Volgens mij kan dat veel makkelijker,maar ja het is ziggo dus....!Vul de rest maar zelf in.Bovendie lees ik dat er nog heel veel problemen zijn met de Next box zijn.Gaan we weer hetzelfde traject in als in het begin?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 7
@Jacky44 Hier heb ik inderdaad nog een topic over gelezen! Graag check ik voor je wat er eventueel aan de hand is. Stuur mij je klantnummer, postcode & huisnummer en je telefoonnummer via een privébericht.