1
Vraag
2
Reacties
EZwerver

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aantal extra medaibox next op één adres

Heb afgelopen dinsdag 20/08 heb ik een bestelling geplaats voor de mediabox next en twee extra mediaboxen next( tbv slaapkamers) maar vroeg of het mogelijhk was om er nog één extra te bestellen maar er schijnt een maximum aan te zitten van twee per adres. Maar dochter heeft op slaapkamer ook tv en wil ook graag gebruik maken van dezelfde content( replay tv, pauze tv etc. kortom al op hoofdkast) maar dat is nu dus niet mogelijk. is daar een andere optie voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
In totaal kan je nu 3 Mediaboxen Next afnemen, dus één hoofdbox en 2 extra 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
In totaal kan je nu 3 Mediaboxen Next afnemen, dus één hoofdbox en 2 extra 🙂
EZwerver
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Alex, dank je voor je reactie maar dat wist ik al. Maar er zijn etegenwoordig toch wel meer klanten die meerde extra boxen zouden willen. hbe begrepen dat dat vroeger wel kon tot een oneindig aantal endat daar fraude mee gepleegd zou zijn. Maar een maximum van twee extra boxen is wat mij betreft laag. Zou er graag nog één bij willen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey EZwerver . Welkom hier.
Helaas is het, zoals je aangeeft al te weten, inderdaad niet mogelijk meer Next mediaboxen op je abonnement te kiezen. Wellicht is een Chromecast waarop ZiggoGO gestreamed kan worden een werkbaar alternatief?
rob140168

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar helaas met de chromecast kun je geen replay tv gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic