Jeroen Alleman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbod Mediabox Next

Waarom kunnen bestaande klanten de media box next niet bestellen met het huidig abonnement? Je dient dan het abonnement op te hogen met extra zenderpakketten waar zenders in zitten waar nooit naar gekeken wordt? Vind het een slechte service. 

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

“Waarom kunnen bestaande klanten de media box next niet bestellen met het huidig abonnement?”

Omdat het niet meer kan en nog niet opnieuw kan, de aanvragen zijn mogelijk te hard gegaan toen het met een TV Complete en TV Max abonnement kon.

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Die “reden” geloof ik inmiddels weinig meer van.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dolfff je mag geloven wat je wilt.

Verwijderd account
Niet van toepassing
Be rt wrote:

“Waarom kunnen bestaande klanten de media box next niet bestellen met het huidig abonnement?”

Omdat het niet meer kan en nog niet opnieuw kan, de aanvragen zijn mogelijk te hard gegaan toen het met een TV Complete en TV Max abonnement kon.

Met TV Max kan het nog steeds, zowel Internet Complete als TV Max 😉

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Inmiddels is Internet Complete of Max niet meer verplicht. TV Max is nog wel verplicht, maar met Internet Start kun je nu ook de Mediabox Next krijgen.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Heel oplettend. Dat is recent gewijzigd.
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

Straks komt de Next weer terug bij TV-Complete. Dan zijn we weer terug bij hoe het begon..
Verwacht niet dat dit ook zal gaan gebeuren. Bij Ziggo weet je het nooit.

Leetjuh90

Level 2
  • 112Posts
  • 12Oplossingen
  • 19Likes
Jeroen Alleman wrote:

Waarom kunnen bestaande klanten de media box next niet bestellen met het huidig abonnement? Je dient dan het abonnement op te hogen met extra zenderpakketten waar zenders in zitten waar nooit naar gekeken wordt? Vind het een slechte service. 

 

Als ik het goed heb speelt er het volgende: Er is zoveel vraag naar de NEXT geweest (en nog steeds) dat de boxjes niet aangesleept te krijgen zijn. Veel mensen zitten met een slechte werkende MXL en EMXL en willen natuurlijk over. Dan erbij zijn er ook veel nieuwe klanten die door dit mooie kastje worden aangetrokken. Kortom: ik denk dat Ziggo de vraag even niet aankan. Daarom is het boxje nu alleen te verkrijgen bij TV MAX met 20 euro aansluitkosten.

Naar verluid zal er later dit jaar zoals @B ert al zei weer een mogelijkheid zijn om een NEXT op te nemen in een TV COMPLETE abonnement. Zelf hoop ik ook dat de MXL en EMXL uiteindelijk gaan verdwijnen en plaats maken voor de NEXT. Klanten zouden dan ook meerdere NEXT boxen op 1 adres kunnen hebben.

Verder is het simpel zoals bij elke provider: Wil je meer, dan betaal je meer. Dat geld ook voor nieuwe apparatuur. Het is niet anders.

 

L.

Verwijderd account
Niet van toepassing
Evert wrote:

Inmiddels is Internet Complete of Max niet meer verplicht. TV Max is nog wel verplicht, maar met Internet Start kun je nu ook de Mediabox Next krijgen.

Dank leeftijdsgenoot, dat wist ik niet en is goed nieuws!

Uitgelicht topic