Vraag

24 uur van Le Mans opname start niet

  • 16 juni 2019
  • 8 Reacties
  • 435x Bekeken

Als ik opname probeer te starten van le mans dan krijg ik foutcode CS2212 en als ik de replay tv probeer krijg ik foutcode CS2512. Gebeld met klantenservice die zeggen dat de server overbelast is. Zelf in ziggo go web versie de inspectie modus aangezet en die vind als error dat de opname op de ziggo server niet gevonden kan worden als ik de le mans opname start.

Wat kan ik doen om de opname weer werkend te krijgen.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoe is de Media Box Next verbonden, UTP of Wifi.

Zet de Media Box Next even uit via de schakelaar achterop
Haal eerst het modem even 30 seconde van de stroom, en start deze opnieuw op ( opstarten kan +/- 15 minuten duren voor hij Online is )
Start daarna de Media Box Next weer op.

Als dan de problemen nog blijven, geef dan even een bericht, dan kan een moderator altijd nog ingelicht worden.
Reputatie 7
Hier heb ik via Replay TV hetzelfde geprobeerd.
Fout CS2512 bij het starten van RTL GP. Zowel de aflevering van gisteren van 14:00 tot 02:01 en van 02:01 tot 15:29 op RTL 7 genereren dezelfde foutcode. De aflevering die nu nog live aan de gang is, kan wel via de gids en 'Kijk live' bekeken worden.

Wat wel lukt is is Replay TV van kortere programma's op o.a. RTL 7 en
om op Eurosport (kanaal 20) de kleinere afleveringen van het World Endurance Championship (Le Mans) te bekijken. De langste aflevering is van vanochtend 03:00 tot 08:30 en die gaat prima met Replay TV.

Ik kan me voorstellen dat ze bij het cloud-opnemen niet aan zulk lang programma's hebben gedacht. In kleinere stukken opnemen/replayen kan met deze box ook niet.

In ieder geval ben ik ook benieuwd wat er hier aan de hand is en hoop ik dat dit een eenmalig incident is. Volgend jaar is er weer Le Mans en tussentijds vast en zeker wat anders dat heel lang kan duren. Een Elfstedentocht?
De next box is bedraad verbonden met de connect box. De tip van Dave heb ik geprobeerd zonder succes. Op zich heb ik 1x eerder een lang programma opgenomen en had ik geen problemen namelijk de Coca-Cola 600 Nascar race. Deze race duurt 6 uur.
Reputatie 6
Badge +3
Werkt hier inderdaad ook niet.
"[0] An error occurred in the static ABR session" bij het ophalen van de manifest, bij beide uitzendingen.
Is dus zeker een probleem op het opnameplatform. Misschien worden zulke lange uitzendingen niet ondersteund?
Zulke lange uitzendingen zijn niet gebruikelijk, dus mogelijk dat dat niet naar boven is gekomen bij de ontwikkeling. Maar dat moet natuurlijk wel opgelost worden.
Hier hetzelfde probleem. Had graag de laatste 3 uur terug willen kijken. Klantenservice gaf aan dat dit een bekend probleem is, en hier niks aan te kunnen doen.
Vind dit zeer frustrerend, want wil er wel op kunnen vertrouwen dat als ik iets opneem dat ik dit ook kan terug kijken.
Ik ga le mans opname over 4 dagen proberen te kijken. Als ik me niet vergis wordt na 4 dagen de opname van replay naar cloud server verplaats, hopelijk werkt de opname dan wel.
Reputatie 7
Als ik opname probeer te starten van le mans dan krijg ik foutcode CS2212 en als ik de replay tv probeer krijg ik foutcode CS2512. Gebeld met klantenservice die zeggen dat de server overbelast is. Zelf in ziggo go web versie de inspectie modus aangezet en die vind als error dat de opname op de ziggo server niet gevonden kan worden als ik de le mans opname start.

Wat kan ik doen om de opname weer werkend te krijgen.

Hoi @Frank Ouwerkerk , bedankt voor je melding. Toevallig had één van onze engineers jouw topic gezien en dit direct verder onderzocht. Conclusie is dat evenementen van langer dan 10 uur niet (goed) worden opgeslagen. Dus een beperking/fout in het videoplatform. We nemen dit verder in onderzoek om te kijken hoe we dit het best en het snelst kunnen oplossen. Het slechte nieuws is dat ik helaas verwacht dat we deze specifieke uitzending niet kunnen herstellen. @Flitskikker slaat dus de spijker op de kop, maar van hem verwacht ik niets minder 😉
Ik heb 16 van de 24 uur live gekeken alleen het stuk in de nacht niet. hopelijk is het voor volgend jaar opgelost.

Reageer