1
Vraag
2
Reacties
CarPet

Level 5
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

2 tv’s met de nieuwe Mediabox Next werkt dat?

Hallo ik,heb een vraagje, kun je met de next op meerdere tv s kijken wat je opgenomen hebt?
bv boven en beneden. En kan het kastje van de Humax wat nu boven staat dan weg?
Ik ben namelijk als in slaap gevallen voor dat de humax eindelijk is opgestart.
Alvast bedank voor de reactie
Gr Carina
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Nee dat is niet mogelijk, je kan op 1 Media Box Next 1 TV met HDMI aansluiten.

Voor extra TV ben je al aan een extra Media Box Next verplicht of een optie tot extra TV Kijken, of de extra Media Box Next al geleverd worden weet ik nog niet. Ze zijn eerst met de Nieuwe Media Box Next bezig.

Kleine correctie: De Media Box Next wordt nu stapsgewijs uitgerold en die komt voor geselecteerde klanten die een Email hebben ontvangen beschikbaar gesteld door Ziggo.

Extra Media Box kan je aanvragen, maar dit kan je ook met een TV optie doen zie deze link https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/extra/

Bekijk in context

18 Reacties 18
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Nee, je kan maar naar een zender tegelijk kijken.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Nee dat is niet mogelijk, je kan op 1 Media Box Next 1 TV met HDMI aansluiten.

Voor extra TV ben je al aan een extra Media Box Next verplicht of een optie tot extra TV Kijken, of de extra Media Box Next al geleverd worden weet ik nog niet. Ze zijn eerst met de Nieuwe Media Box Next bezig.

Kleine correctie: De Media Box Next wordt nu stapsgewijs uitgerold en die komt voor geselecteerde klanten die een Email hebben ontvangen beschikbaar gesteld door Ziggo.

Extra Media Box kan je aanvragen, maar dit kan je ook met een TV optie doen zie deze link https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/extra/
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk eens hier voor wat meer info.

https://www.ziggo.nl/televisie/

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Om op meerdere tv te kunnen kijken heeft u ook meerdere mediaboxen nodig. Wel zijn de mogelijkheden op iedere mediabox next gelijk.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Als het opstarten van de Humax lang duurt, dan staat waarschijnlijk de Energiebesparingsstand ingeschakeld. Het opstarten kan sneller door deze stand uit te schakelen, maar dat kost, uiteraard, meer energie.

Mocht je de energiebesparingsstand uit willen zetten, volg dan deze stappen:
Menu > Instellingen > Energiebeheer > Energiebesparing in stand-by en zet deze dan op Uit.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Maar wat heet lang Evert ... Ik kan me niet voorstellen dat je niet even 2 minuten kan wachten en dan al in slaap valt. Sorry hoor, maar alles moet tegenwoordig even snel en gehaast en daar moeten we maar weer eens vanaf...

Overigens werkt de energiespaarstand van de Humax 5500c iets anders. Maar goed, eenmaal in het menu komt men daar ook wel uit. En men zou ook kunnen weten dat deze stand aanwezig is. En zulke 'issues'kunnen uiteraard ook altijd worden voorgelegd op dit forum.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Gelukkig heet het Humax en die kan best snel opstarten, beter als zijn grote concurent de MBXL daar kan het langer duren. En ik red het ook hoor om binnen 2 minuten in slaap te vallen, maar dat ben ik :wink:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik heb ze tegenwoordig gewoon nog in de energiespaarstand staan. Als je er een stuk of wat heb staan dan kan het echt wel lonen als je even moet wachten...
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik zie je nogal snel reageren xGarfieldx-Dave ... Krijgen jullie wel mail van de community??
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Willem-A Ik vind het wachten ook meer dan waard hoor 🙂 Het is alleen vervelend wanneer je net te laat de TV aan zet, maar goed, dat is dan je eigen schuld 😉 Verder vind ik het vooral belangrijk voor het milieu dat ie op eco staat 🙂
En nee, ik krijg geen mails, niemand. Maar ik refresh zo nu en dan even.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dan hoop ik maar dat de mail straks weer goed gaat werken, want dit is niet echt handig. En dan druk ik me nog netjes uit, want die mail werkt zelden echt goed. Lastig...
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De moderators hebben er druk achter gezet bij Insided, maar het is helaas nog wachten op de oplossing. Als het opgelost is, krijgen we als het goed is een stortvloed aan mails...
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Evert wrote:
De moderators hebben er druk achter gezet bij Insided, maar het is helaas nog wachten op de oplossing. Als het opgelost is, krijgen we als het goed is een stortvloed aan mails...



Mijn mail doet de laatste dagen ook vreemd. Als ik het open zie ik regelmatig dat 'de berichteninhoud niet kan worden gelezen' . Vraag me af of dat er ook mee te maken heeft?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Waarschijnlijk denkt jouw mail, het is 1 april, je doet het vandaag zelf maar, al dat lezen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Willem-A wrote:
Ik zie je nogal snel reageren xGarfieldx-Dave ... Krijgen jullie wel mail van de community??

Nee Willem anders had ik meteen gereageerd. ? We denken dat Ziggo niet heeft betaald ?? is erg vervelend
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
...Of ze hebben het spamfilter nu zo strak afgesteld dat er ook geen mail van henzelf meer doorheen komt. Alleen die verduivelde rekening van Ziggo kreeg ik dan weer wel... :smiling_imp:


CarPet
Topicstarter
Level 5
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Dank je wel voor alle reacties, mijn vraag is beantwoord.
en wat betreft in slaap,vallen......neem het niet zo serieus het was maar een grapje.
als je gewend ben om meteen beeld op je tv te hebben ( wat het geval was bij analoge tv)
dan duren 2 min.best lang.
gr.Carina
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
"en wat betreft in slaap,vallen......neem het niet zo serieus het was maar een grapje."

Gelukkig. Tja, wij maken zelf nooit grappen en nemen dus alles serieus, vandaar dat we dit ook zo zagen ... :relaxed:

Maar inderdaad, soms kunnen een paar minuten lang zijn. Maar het opstarten van een Tv en/of mediabox is daarvan uitgesloten ...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic