Binkie6A

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 maanden foutcode 1010 en kan waarschijnlijk niet verholpen worden

Ik heb nu 2 maanden (vanaf het begin dat ik Medianext kreeg) al problemen met de code 1010!
Vanmiddag kreeg van een byzonder aardige monteur te horen dat het minimaal nog een week gaat duren om er achter te komen hoe dit kan.
Ik heb heel veelgeduld, maar dit duurt nu te lang!

Als de monteurs er niet achter komen ben ik VERPLICHT OM EEN ANDERE PROFIDER TE ZOEKEN!!!
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit lijkt een activatie probleem, op de website met de foutcode staat:

Wat betekent foutcode CS1010?
We hebben wat meer tijd nodig om je mediabox toe te laten tot ons systeem.

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator weg, zij kunnen in de achtergrond kijken en zien wat er niet goed gaat.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu iets sneller.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Binkie6A welkom op de Community. Helaas ontmoeten we elkaar niet in de beste omstandigheden. Je bent al 2 maanden met ons bezig om alles werkend te krijgen. Dat is wel erg lang. Eerlijk gezegd was ik nu zelf ook geen abonnee meer als mij dit allemaal zou overkomen. Ik heb je postcode en huisnummer in je profiel gevonden en gekeken in de systemen. Er zit een voor ons onbekende fout in de installatie van jouw box waardoor jij de CS1010 melding krijgt. Het probleem specifiek met CS1010 is op 3 september voor het eerst bij ons gemeld zie ik.

Dit probleem kan alleen door een gespecialiseerde afdeling hersteld worden en dat kost helaas veel tijd. De laatste monteur heeft deze afdeling op 13 september ingeschakeld, die melding is nu in behandeling. Ondertussen heb je een paar keer contact gehad en is de behandeling ook bij de klachten afdeling terecht gekomen. Ook ben je in de afgelopen dagen teruggebeld door een andere medewerker. Ik heb gevraagd aan de mensen die het nu in behandeling hebben om duidelijkheid te verschaffen en jou op de hoogte te stellen van de vervolg stappen.

Uitgelicht topic