Hallo
Binkie6A welkom op de Community. Helaas ontmoeten we elkaar niet in de beste omstandigheden. Je bent al 2 maanden met ons bezig om alles werkend te krijgen. Dat is wel erg lang. Eerlijk gezegd was ik nu zelf ook geen abonnee meer als mij dit allemaal zou overkomen. Ik heb je postcode en huisnummer in je profiel gevonden en gekeken in de systemen. Er zit een voor ons onbekende fout in de installatie van jouw box waardoor jij de CS1010 melding krijgt. Het probleem specifiek met CS1010 is op 3 september voor het eerst bij ons gemeld zie ik.
Dit probleem kan alleen door een gespecialiseerde afdeling hersteld worden en dat kost helaas veel tijd. De laatste monteur heeft deze afdeling op 13 september ingeschakeld, die melding is nu in behandeling. Ondertussen heb je een paar keer contact gehad en is de behandeling ook bij de klachten afdeling terecht gekomen. Ook ben je in de afgelopen dagen teruggebeld door een andere medewerker. Ik heb gevraagd aan de mensen die het nu in behandeling hebben om duidelijkheid te verschaffen en jou op de hoogte te stellen van de vervolg stappen.