jja.gijzenijWat de reden is waarom de hulpdesk dat niet weet is bij ons klanten ook niet bekend. Wellicht is daar wat in de communicatie wat mis gegaan. Of desbetreffende helpdeskmedewerker (ster) is gewoon niet bekend in deze.
Maar het feit is gewoon dat deze isue speelt. Inderdaad vervelend als de mediabox xl in een thuisnetwerk wilt opnemen. Dus wat Be rt hier schetst is nu eenmaal een feit nogmaals. Ik zag ook dat je hier een andere topic had gepost.
Nav hiervan wil ik je zeggen dat dit forum een klanten helpen klanten forum is van origine, met ondersteuning van moderators die ook hier regelmatig dingen oppakken. Daar het om een bug gaat zullen wij helaas moeten wachten op een update hiervan. Soms kan daar wel eens wat tijd inzitten.
En omdat wij ook klanten zijn, net als jij, kunnen wij je adviseren, tips geven ,in veel gevallen een oplossing van problemen geven, en etc. Helaas met dit probleem alleen maar uitleggen wat er speelt,.
Tip: heb je een smart tv? Ik zelf gebruik dan de tv om media bestanden te streamen om deze op tv te laten weergeven.
Bv mijn tv kan ook meer codecs aan dan de mediabox xl dus ook meer type bestanden afspelen. Dit is ook ea de reden dat ik de box dus niet in een thuisnetwerk heb opgenomen.