Semson

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Chat klantenservice bereiken?

Als ik met de klantenservice wil chatten kan ik geen knop vinden waarop ik moet klikken om dat te doen, maar soms komt er een blokje in beeld waarop ik kan klikken, zodat ik de chat kan starten. Dit blokje komt alleen niet altijd in beeld, waardoor ik geen chat kan starten. Weet iemand hoe ik toch een chat kan starten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
De chat-functie komt in beeld bij voldoende bezetting personeel en is nog geen vast onderdeel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Verwijderd account
Niet van toepassing
De chat-functie komt in beeld bij voldoende bezetting personeel en is nog geen vast onderdeel.
Brands

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zelfde probleem ondervind ik ook. Indien ik gebruik wil maken van de chat functie omdat de wachttijd aan de telefoon langer duurt dan gebruikelijk weet ik ook niet hoe ik dit moet instellen. Ga dan maar naar het contactformulier en vul dan alles in en stel de vraag over het probleem wel lastig maar blijkbaar heeft Ziggo teveel op zijn hals gehaald met betrekking tot geleverde diensten die niet altijd goed functioneren
Mustafa

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Halo modem werkt nog steeds niet dat is bijna 1 maand aan de gang
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Mustafa wrote:
Halo modem werkt nog steeds niet dat is bijna 1 maand aan de gang

Dan zit u hier in het verkeerde topic. Open een eigen topic in de goede rubriek en vermeld de klacht en het gebruikte modem. Dan heeft u een kans om geholpen te worden. Met de (nood)kreet die u hier slaakt kunnnen we niets.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2181Likes
Welkom op de Community, Mustafa!

Een maand is natuurlijk veel te lang om op een werkend modem te wachten. Zoals Jan. F. al oppert is het verstandig een eigen topic met je verhaal te openen. Dan kunnen we met de Community jou verder helpen!

Groet,
Sander

Uitgelicht topic