Gesloten

Wil jij met AMC naar Dutch Comic Con op 25 en 26 maart? We geven 4 x 2 kaarten weg! (gesloten)

Reputatie 3
Badge
Ben jij helemaal fan van comics, manga, cosplay, games en e-sports? Of hou je van films, series of ben je een echte bordspellenfanaat? Dan is Dutch Comic Con 2017 wat voor jou!

De zender AMC is sponsor van de Dutch Comic Con in Utrecht op 25 en 26 maart. En daarom mogen wij 4 x 2 toegangskaarten weggeven aan jullie. De kaarten zijn op beide dagen geldig.

AMC
Bij AMC zie je de mooiste filmklassiekers en de beste originele dramaseries van eigen productie. Zo start er op 20 maart een nieuw seizoen van ‘Into the Badlands’.
Into the Badlands is een genre-overstijgende martial-arts serie, losjes gebaseerd op de klassieke Chinese roman ‘De Reis naar het Westen’. De film speelt zich af in een door feodale baronnen geleid land en vertelt het verhaal van een heldhaftige strijder en een jongen die een reis ondernemen door een gevaarlijk land om verlichting te vinden.
Seizoen 2 begint op 20 maart, en is te zien op AMC op kanaal 131

Wil jij winnen?

Laat hieronder weten hoe jij verkleed zou gaan naar Dutch Comic Con 2017!

Op maandag 20 maart om 10.00 uur maken we de winnaars bekend via een privébericht. Hou die ochtend dus je privéberichten in de gaten, want we hebben nog wat aanvullende gegevens van je nodig.

6 Reacties

Aangezien mijn Ierse vriend eindelijk weer over komt vliegen, gaan wij samen, als walkers. :)
Laat ik voorop stellen dat hoe we verkleed willen gaan niet hetzelfde is als hoe we uiteindelijk verkleed gaan. Dat laatste is afhankelijk van lichamelijke beperkingen, budget en de hoeveelheid moeite die we bereid zijn erin te steken. Zo zou ik het liefst als Tarzan of Hercules gaan, maar dan komen meteen die lichamelijke beperkingen om de hoek kijken. Ik ben meer een autistische nerd en daarom ga ik als Sheldon Cooper. Het t-shirt hangt toch al in mijn kast en verder hoef ik niets te doen.

Mijn vrouw is een grote fan van Daenerys Targaryen, maar ze lijkt op Cersei Lannister. Zelfs als ze verkleed is als Daenarys. Dus zij gaat als Cersei.

Onze dochter wil later graag een zeemeermin worden, dus zij wil verkleed als een willekeurige zeemeermin uit een willekeurig zeemeerminnenverhaal. Wij vinden dat wat minder praktisch, omdat we geen zin hebben haar de hele dag rond te moeten sjouwen en omdat ze al een jurk en pruik van Elsa in de kast heeft hangen. Het zal wat tranen en boze buien kosten, maar zij gaat dus als Elsa uit Frozen.

De grote held van onze zoon is Iron Man. Weet je wat zo'n kostuum kost? En hij heeft al een pak van The Flash in de kast hangen. Omdat hij het ook leuk vindt om net zo verkleed te gaan als ik, gaat hij dus verkleed als Sheldon Cooper die verkleed is als The Flash, zoals in aflevering 6 van seizoen 1, The Middle Earth Paradigm.

ALs jullie goed geteld hebben, zijn wij dus met zijn vieren. En ik heb ons alle vier beschreven hoe we verkleed gaan. Ik hoop dat ook dat het mogelijk is om vier kaartjes te winnen, anders is het zo sneu voor onze kinderen.

p.s. ik weet niet hoe ik hier een foto kan uploaden, maar die is op aanvraag beschikbaar :)
Ikzelf ben Transformers Fan en zou dan wel als Optimus Prime of Soundwave verkleed willen gaan heb echter het gelijke budgetprobleem als Alecks :)
Dus ook in het echt een T-shirt met een super hero logo :)

of misschien toch als de green lantern :)?
Als ik verkleed zou gaan dan zou ik weer mijn V for Vendetta outfit met pruik afstoffen :)
Helaas is er bij ons iets tussen gekomen, we kunnen dat weekend niet meer. We hoeven dus toch niet mee te dingen naar kaartjes. De verkleedkleren laten we gewoon in de kast hangen voor de volgende keer.

Maar ik vind dit wel een heel leuke actie, hopelijk komen jullie vaker met zoiets.
Reputatie 3
Badge
Bedankt leden voor jullie leuke reacties. De winnaars krijgen van mij een privébericht ;)
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics