1
Vraag
2
Reacties
icesmashah

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan er een netwerkstoring plaatsvinden in het weekend?

Krijg je ook ziggo storingen in het weekend?

zie foto hieronder. Dat is een foutcode die ik op de modem zie wanneer de storingen optreden.

vandaag (17 nov 2019) hebben de storingen drie uur plaatsgevonden van 12:00 tot 15:30.

 

dat is eerder in het weekend gebeurd. Zou het kunnen dat Ziggo onderhoud uitvoert?

wanneer het opslaan gebeurt, werkt de vaste telefoon ook niet. Ik moet de mobiele telefoon van KPN gebruiken om ziggo te bellen. Dat is niet gratis. Het kost veel geld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @icesmashah . Welkom hier! 

Storingen zijn inderdaad, zoals gezegd, niet te voorspellen. Dat is helaas het idee van een storing. 

Op onze storingschecker zie ik inmiddels een storing op je adres bekend. Je kunt op de pagina je nummer achterlaten zodat je een SMS krijgt bij een update 🙂 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Storingen zijn niet te voorspellen, onderhoud wordt van te voren aangekondigd.

Deze melding krijg je als geen verbinding met Ziggo gemaakt kan worden.

Dat kan aan je eigen kabel of aansluitpunt liggen, maar ook ergens in het Ziggo netwerk.

 

Als er geen storing vermeld stond op de storingspagina moeten er weinig mensen last van gehad hebben. Dus check je eigen bekabeling goed.

icesmashah
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

er was inderdaad geen aankondiging betreffende onderhoud.

Ik nam contact op met de buurman. hij had ook hetzelfde probleem.

Ik vroeg ook bij de facebookgroep om de buurt. Mensen in de groep antwoordden, ook zij hadden storingen.

omdat het anderen treft, dat laat zien dat het niet in mijn huis is.

icesmashah
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de afbeelding staan de woorden "Access Denied". Dat betekent dat de ziggo-modem verbinding probeert te maken, maar deze wordt denied door de ziggo centraal server.

 

na drie uur wordt het probleem vanzelf opgelost. Na drie uur werkt de telefoon, werkt het internet en tv.

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @icesmashah . Welkom hier! 

Storingen zijn inderdaad, zoals gezegd, niet te voorspellen. Dat is helaas het idee van een storing. 

Op onze storingschecker zie ik inmiddels een storing op je adres bekend. Je kunt op de pagina je nummer achterlaten zodat je een SMS krijgt bij een update 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic