Exact de zelfde problemen sinds afgelopen dinsdag avond.
Arris modem reboot spontaan soms daarna weer internet soms moet ik ook een hard reset doen, voeding even ontkoppelen.
Tot vanmorgen 13/1 10.28 is het modem vanaf 12/1 - 17.32 uur aan gebleven, daarna div keren weer uitgevallen.
Bij mij is het onstabiele Netwerk begonnen in December 2018, heb een nieuw Modem / Splitter ontvangen en op 21/12 is de monteur langs gekomen en heeft preventief het Aop vervangen, daarna weer gemeten en alles was goed.
Maar toch wederom instabiel Netwerk, ik krijg zelf de indruk dat de signaal aanvoer even
stagneert, waardoor het Modem een reboot doet om proberen het probleem te verhelpen.
Ook mijn oude Ubee modem viel in December spontaan uit.
Op deze manier is Netflix kijken haast niet te doen, en je bent zo lang de verbinding onderbroken is via de Vaste telefoonlijn niet bereikbaar.
Ik haal ook vaak niet mijn abonnementssnelheid van 200 mbps.
zie ook topic
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/traag-en-instabiel-internet-35858#post356173