Vraag

Ziggo modem aansluiten op signaalversterker? Of rechtstreeks op AOP/splitter? Wat is jouw ervaringen? Praat mee!

  • 30 september 2018
  • 255 Reacties
  • 12039x Bekeken


Toon eerste bericht

255 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Klopt maar de signaalsterkte op de Humax zat rond de 70%, oftewel helemaal dik in orde.
Reputatie 2
Badge +1
Zoveel diverse antwoorden maar nog steeds geen oplossing. Wordt er een beetje Ziggo moe van. Ik neem het allemaal ter harte wat jullie voor eventuele oplossingen plaatsen en ben daar superblij mee. Maar nog steeds geen oplossing en nog steeds geen constante kwaliteit. Ik neem het maar voor lief de laatste tijd. Als het nu weer aan mijn module of zelfs mijn nieuwe tv van 3 maanden oud dan wordt ik diep ongelukkig en een beetje aggressief. Ik ben echt een beetje Ziggo moe en heb een batterij nodig om mezelf op te laden om de draad weer op te pakken om weer te gaan experimenteren welke oplossing de juiste kwaliteit geeft. Om weer lekker te gaan hobbyen voor 80 euro per maand.
Reputatie 4
Badge +3
Maar je zei toch dat de Humax box goed werkte? Als die nog problemen geeft moet ik mijn opmerking terugnemen. Welke TV-model heb je precies en heb je de CI+ module wel eens op een andere TV uitgeprobeerd?
Reputatie 2
Badge +1
Neem jou niks kwalijk hoor...
Een Qled 55 inch uit 2018...
Ik wil geen kastje want mijn tv hangt aan een steigerhouten wand en wil alleen mijn tv en soundbar zien hangen. Als Ziggo nou zegt dat een module niet werkt dan zou ik over moeten schakelen naar een kastje. Zolang ze dat niet doen ga ik er vanuit dat een module naar behoren moet werken.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb de discussie niet gevolgd @haaglanden1963 dus weet niet precies de situatie. Maar het is wel handig dat we exact een type weten van de Tv. Nu kunnen we er niets mee. Maar kun je in het kort nog even benoemen waar je precies tegen aan loopt? Een CI module werkt doorgaans prima, maar niet elke Tv is Ziggo gecertificeerd. Maar nogmaals, ik heb de discussie niet gevolgd en als je al langere tijd tegen issues aanloopt is het wellicht handig als een moderator eens contact met je opneemt en wellicht een monteur naar je toe kan sturen om alles eens goed onder handen te nemen.

Ik zal hierbij vragen of @Lycke Ziggo er even naar kan kijken, maar als je het nog trekt: meer info is welkom.

Reageer