Beantwoord

Ziggo kastje vernield

  • 14 januari 2021
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Afgelopen week zat er ineens een deuk in dit kastje tussen nummer 110 en 112. Wij, noch onze buren, hebben iets gezien of gehoord. Helaas want we zijn beide veel thuis geweest wegens vakantie. Maar goed, ziet er fraai uit zo.

 

 

icon

Best beantwoord door Rikst Ziggo 14 januari 2021, 13:20

Hoi @Suikerspin112 en welkom hier op de Community! Bedankt voor je melding, deze heb ik doorgezet naar de juiste afdeling zodat dit opgelost kan worden!

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +17

Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.

Reputatie 6

Hoi @Suikerspin112 en welkom hier op de Community! Bedankt voor je melding, deze heb ik doorgezet naar de juiste afdeling zodat dit opgelost kan worden!

Dat is aan de deuk en hoogte te zien een busje geweest met een loopplank achter.

 

Source: Ben jaren bezorger geweest en dit is een vrij veel voorkomend probleem bij nieuwe bezorgers/ busjes rijders haha

Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.

Ga ik nu meteen doen

Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan kunnen moderators (Ziggo medewerkers) zo nodig, contact met u opnemen. Ik heb het issue aan het moderatieteam voorgelegd.

Mijn postcode huisnummer staat al in mijn account.. 

Reageer