Huyar_1770

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ziggo! Connect Box (Compal Broadband Networks),??

Ziggo! moet echter het Wps Pin Functie standaard van de Firmware van het Ziggo (Connect Box Compal Broadband Networks) aan laten staan als het van het fabriek is gemaakt en gekomen, net als vorige jaren denk ik? dan hoef je niet zelf altijd in te stellen bij het wps instellingen,??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen.

Waarschijnlijk is deze functie standaard uitgezet, i.v.m. de beveiliging.

M.b.v. de WPS functie is namelijk geen wachtwoord nodig, om verbinding te maken met het wifi netwerk. Doordat deze optie door de eigenaar aangezet moet worden, zou deze ook bewust moeten zijn, dat vanaf dat moment, ook zonder een wachtwoord ingelogd kan worden op zijn/haar wifi netwerk.
Iedereen die ( 1 sec ) toegang heeft tot de knop, kan dan inloggen op het wifi netwerk, zonder dat de eigenaar dat weet.

Als de WPS functie uit staat, dan zal het wachtwoord bekend moeten zijn, anders kunnen anderen niet inloggen op wifi.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen.

Waarschijnlijk is deze functie standaard uitgezet, i.v.m. de beveiliging.

M.b.v. de WPS functie is namelijk geen wachtwoord nodig, om verbinding te maken met het wifi netwerk. Doordat deze optie door de eigenaar aangezet moet worden, zou deze ook bewust moeten zijn, dat vanaf dat moment, ook zonder een wachtwoord ingelogd kan worden op zijn/haar wifi netwerk.
Iedereen die ( 1 sec ) toegang heeft tot de knop, kan dan inloggen op het wifi netwerk, zonder dat de eigenaar dat weet.

Als de WPS functie uit staat, dan zal het wachtwoord bekend moeten zijn, anders kunnen anderen niet inloggen op wifi.

Huyar_1770
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Oké! Dank Je Wel voor het Antwoord,??

Huyar_1770
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hallo! En ik heb nog een vraag als ik op de wps knop druk staat het wifi lampje 5 minuten aan hoort dat zo ik had dat gemerkt??

Uitgelicht topic