1
Vraag
2
Reacties
Annemarie1983

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Xbox One Multiplayer port forwarding settings voor Black Ops 4, wie kan me helpen?

Goedemorgen,

Is er iemand die me kan helpen met het volgende? Ik ben een totale leek met internetinstellingen e.d. Ik speel Black Ops 4 op de Xbox One. Ik kan geen verbinding meer maken met de server. Ik blijk een gemiddeld NAT-type te hebben. Wat ik zelf al heb geprobeerd is de UnPn aan en uit te zetten. Dit heeft geen resultaat gehad. Ik heb gebeld met de klantenservice van Ziggo maar hun zeggen me niet te kunnen/mogen helpen. Daarna contact gehad met klantenservice van Xbox maar hun zeggen weer dat ik bij Ziggo moet zijn. Nu heb ik via internet begrepen dat ik een vast IP adres aan mijn router moet toevoegen maar ik heb echt geen idee hoe. Nu ben ik ruim een week verder en heel wat uren van alles en nog wat aan het proberen maar ben geen stap verder gekomen. Is er iemand die me heel duidelijk, stap voor stap verder zou kunnen helpen. Op dit moment heb ik echt geen idee hoe ik dit moet op gaan lossen. Oh ja, de juiste poort staat ook open, 3074. Alvast heel erg bedankt!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Annemarie1983, welkom op onze Community.

Zo te zien heb je een Hitron modem, een zakelijke modem. Deze heeft nog het oude UPC logo in de interface zitten. De service die wij geven op geavanceerde modem instellingen zoals port-forwarding is dat wij je uitleggen waar je dit in de modem kunt instellen, en hoe je op de modem kan inloggen. Dit geld voor mijn collega's die je aan de lijn krijgt, maar ook voor mij. Je moet eigenlijk zelf enige kennis hebben om dit soort dingen zelf te bedienen. Xbox levert een dienst waarbij dit nodig is, maar van hen kun je niet verwachten dat zij alle modems bij alle providers kennen. Zij moeten je wel de juiste poortnummers kunnen geven, en ook dat is gelukt.