Beantwoord

Witte led Connect Box - kan dit ook uit?

  • 9 mei 2019
  • 2 Reacties
  • 307x Bekeken

Hallo, we hebben vanaf vandaag een connect box, om binnenkort gebruik te kunnen maken van de Ziggo Next mediabox.

Ik vroeg me af of wij de enige zijn die zich storen aan de witte LED welke continu aan staat op dit modem. Vooral in de avond is deze erg aanwezig.

Is het mogelijk om softwarematig de witte LED uit te schakelen, dan wel te dimmen ?

alvast bedankt voor de reactie 😉
icon

Best beantwoord door Pasi 9 mei 2019, 23:08

Hallo @lowlander,

Zover ik weet is die witte led niet te dimmen. Maar als je er een stukje ( kleuren ) tape overheen plakt, dan heb je binnen enkele seconden een oplossing.

Zelf heb ik er een klein stukje doorzichtige tape ( met meerdere lagen ) overheen. Zo kan je toch controleren of de led rood/groen/wit is ( en er misschien problemen zijn ), terwijl je er niet meer 'blind' van wordt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hallo @lowlander,

Zover ik weet is die witte led niet te dimmen. Maar als je er een stukje ( kleuren ) tape overheen plakt, dan heb je binnen enkele seconden een oplossing.

Zelf heb ik er een klein stukje doorzichtige tape ( met meerdere lagen ) overheen. Zo kan je toch controleren of de led rood/groen/wit is ( en er misschien problemen zijn ), terwijl je er niet meer 'blind' van wordt.
Reputatie 3
Badge
Hallo, we hebben vanaf vandaag een connect box, om binnenkort gebruik te kunnen maken van de Ziggo Next mediabox.

Ik vroeg me af of wij de enige zijn die zich storen aan de witte LED welke continu aan staat op dit modem. Vooral in de avond is deze erg aanwezig.

Is het mogelijk om softwarematig de witte LED uit te schakelen, dan wel te dimmen ?

alvast bedankt voor de reactie 😉


Ook ik heb dit al eens aangekaart in een topic hier en rechtstreeks aan Ziggo gemeld. Stoor me daar enorm aan. Bij de Horizon Box kon he zelf nog 3 standen kiezen...