Gabrielle7

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Witte lampje op Connectbox blijft knipperen.

Het witte lampje op mijn Connectbox blijft knipperen. Ook na het resetten van mijn modem.

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Een knipperend powerlampje geeft aan dat de Connectbox aan het herstarten is. U zou dan geen internet moeten hebben. Als dat blijft voortduren probeer dan een herstel naar fabrieksinstellingen. Helpt dat niet en is er geen storing op uw adres, bel dan de helpdesk.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Gabrielle7, welkom op de Community! 
 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag.
Ik begrijp dat er problemen zijn met het internet en dat het lampje op de Connectbox blijft knipperen. Is dit momenteel nog steeds het geval? Of werkt alles inmiddels weer naar behoren en is het knipperende lampje verdwenen? 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ja, @Gianna Ziggo , je zou na 3 dagen wel verwachten dat de modem is opgestart. Maar kennelijk heeft @Gabrielle7  haar postcode en huisnummer niet in haar profiel opgenomen, ander had je dat natuurlijk kunnen zien. Kunnen we dat bij registratie op dit forum niet een verplicht veld maken?

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

@Jan F., postcode en huisnummer zijn aanwezig in het profiel alleen geen toevoeging en er staan onder deze adresgegevens nog meer actieve klanten geregistreerd.
Ik ben wat verder gaan graven en zoeken en heb uiteindelijk de juiste gegevens gevonden. Ik zie dat het probleem nog niet is verholpen en er voor vanmiddag een afspraak ingepland staat met een monteur. 

Laat je ons weten of het probleem na het bezoek van de monteur is verholpen, @Gabrielle7

Uitgelicht topic