Koen_Z

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

WifiSpots werken thuis niet

Hi , ik heb thuis een Connectbox, 

maar hij zend geen wifiSpots uit.

Terwijl ik het wel kan gebruiken in de buurt 

 

we hebben 2,5 ghz en 5 ghz gescheiden 

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Wist je dit al?

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/

 

Voordat je begint

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met je eigen Wifispot. Dat komt omdat je eigen wifi-netwerk een veel sterker signaal uitzendt dan je Wifispot. Als je eigen wifi-netwerk binnen bereik is, raden we je altijd aan om daar verbinding mee te maken.

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Koen_ziggo ,

 

En dit wist U waarschijnlijk ook niet, U mag geen Ziggo gebruiken in de gebruikersnaam. Dit is alleen toegestaan voor Ziggo medewerkers.

Koen_Z
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sparco1955 wrote:

@Koen_ziggo,

 

En dit wist U waarschijnlijk ook niet, U mag geen Ziggo gebruiken in de gebruikersnaam. Dit is alleen toegestaan voor Ziggo medewerkers.

Hoe doe je dat ?

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Koen_ziggo ,

 

Dat kunt U niet zelf doen, hoogst waarschijnlijk zal een van de moderators contact met U opnemen. Zij kunnen dit voor U in orde maken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als een bekend, eerder ooit verbonden apparaat in de buurt komt van je modem heeft valt je Wifispots weg, kijk maar eens met een apparaat wat nooit ingelogd is met dit modem met Wifi Analyzer uit de app stores.

De Wifispot zit op hetzelfde kanaal als je 2,4 en even sterk, maar is niet te zien en geen verbinding mee te maken met je eigen apparaat om verwarring te voorkomen en voor gebruiksgemak.

Buiten maakt mijn telefoon automatisch verbinding met de Wifispots en bij thuiskomst is die er niet en maakt hij automatisch verbinding met het modem.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Welkom op de Community @Koen_Z .

Ik zie dat je al flink wat reacties hebt gekregen. Super om te zien. 

Is je vraag hiermee beantwoord?  

Uitgelicht topic